Ga naar inhoud

geen geluid na rippen dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nWanneer ik een eigen muziekdvd naar mijn PC rip en ik wil deze afspelen op mijn PC krijg ik wel beeld doch geen geluid. Ik krijg steeds de melding \"Due to patent license restrictions Dolby Digital 5.1 decoding is not available. This feature can be added by installing the Multichannel plug-in...\" Er staan ook enkele verwijzigingen naar sites van Nero. \r\nIk heb een originele van versie Nero 6302\r\nIs er nog iemand die dit probleem gehad heeft en er een oplossing voor weet?\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
[quote]\"Due to patent license restrictions Dolby Digital 5.1 decoding is not available. This feature can be added by installing the Multichannel plug-in...\"[/quote]Waarschijnlijk is hier\'n Xtra beveiliging op (muziekdvd), vandaar die Xtra plugin. \r\n\r\nKrijg je deze melding ook bij films?\r\nWelke speler gebruik je (probeer het\'ns met\'n andere)?\r\n\r\nCheck ff de instellingen vd ripper, \r\nals je stereo selecteert ipv 5.1, lukt\'t dan wel?(in shrink kun je dit zelf selecteren).\r\nEen andere optie is om de geripte muziekdvd bestanden op rw te branden. Check ff op\'n huiskamerdvdspeler of je dan wel geluid hebt.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie
[quote=Badboy4life][quote]\"Due to patent license restrictions Dolby Digital 5.1 decoding is not available. This feature can be added by installing the Multichannel plug-in...\"[/quote]Waarschijnlijk is hier\'n Xtra beveiliging op (muziekdvd), vandaar die Xtra plugin. \r\n\r\nKrijg je deze melding ook bij films?\r\nWelke speler gebruik je (probeer het\'ns met\'n andere)?\r\n\r\nCheck ff de instellingen vd ripper, \r\nals je stereo selecteert ipv 5.1, lukt\'t dan wel?(in shrink kun je dit zelf selecteren).\r\nEen andere optie is om de geripte muziekdvd bestanden op rw te branden. Check ff op\'n huiskamerdvdspeler of je dan wel geluid hebt.\r\n\r\nSucces.[/quote]\r\n\r\nDank voor je reactie!\r\n\r\nAls speler gebruik ik Nero Showtime.\r\n\r\nUw andere voorstellen ga ik uitproberen\r\n\r\nDanke!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...