Ga naar inhoud

Videobewerkings programma


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben op zoek naar leuke software waarmee ik video\'s, film, dvd\'s etc kan bewerken.\r\nOndertitels, overgangen, geluid weghalen en zelf er ander geluid onder zetten etc etc.\r\nEn misschien dat ik ook wat oude videobanden wil overzetten op dvd.\r\nProbleem is dat ik maar een geheugen heb van 256 mb, dus Pinnacle valt af.\r\nHeeft iemand een suggestie voor een ander leuk programma waar dit mee kan?\r\nIk weet dat Magix het schijnt te kunnen, maar veel mensen zijn negatief over Magix, anderen vinden het juist beter dan Pinnacle, het is in elk geval wel duurder dan Pinnacle... dus heel veel zal het niet uitmaken denk ik :-? \r\nIk hoef niet het allerbeste programma, maar gewoon een leuk iets waar ik mee uit de voeten kan, alle tips en reacties zijn welkom (Y)
Link naar reactie
Iets leuks is Adobe Premiere, maar het is, zeker voor beginners, lastig in gebruik, en verschrikkelijk duur.\r\n\r\nIets anders leuks is Windows Movie Maker 2, het wordt gratis geleverd met Windows XP, en het is makkelijk in gebruik.\r\nMocht je dit niet kunnen vinden op je pc (ook niet via software > windowsonderdelen toevoegen/verwijderen), dan kun je het altijd nog gratis downloaden van de site van microsoft.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...