Ga naar inhoud

AVI verkleinen (Gelukt!)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een PSP en wil gedownloade films op de Memorystick zetten.\r\nIk heb een stick van 1Gb (duur kreng).\r\nNu had ik een film die in AVI 700 Mb groot was.\r\nIk heb een converterprogramma voor de PSP gekocht, genaamd Movieplayer van Xploder. Dit zorgt ervoor dat het bestand geconverteerd wordt naar MPEG-4 (vereist voor PSP) en dat het op de stick gezet wordt. Tot mijn grote schrik wordt het bestand na conversie naar MPEG-4 echter 2 keer zo groot en past dus niet meer op de stick. Nu dacht ik slim te zijn en te zoeken naar een programma om de AVi te verkleinen... Maar dat valt niet mee.\r\nConcreet: Ik zoek dus een programma om een bestaand AVI bestand om te zetten naar een AVI bestand met bijvoorbeeld een kleinere bitrate of resolutie etc. zodat het gehele bestand kleiner wordt, al dan niet met kwalitietverlies. \r\nAls iemand een oplossing weet, graag!\r\n\r\nPS Idem voor Divx bestanden!
Link naar reactie
Oké, voorlopig niemand. Ik heb ondertussen het web echt afgestruind, gaaap, en wel het een en ander gevonden, maar niet echt een oplossing van mijn probleem.\r\n\r\nMaar misschien kan ik op een andere manier geholpen worden.\r\nWeet iemand dan een programma om AVI om te zetten naar MPEG-4 waarbij aangegegeven kan worden in welke kwaliteit geconverteerd kan worden, zodat het eindresultaat kleiner uitvalt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...