Ga naar inhoud

Ondertiteling Nero


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Misschien een rare vraag, maar ik heb NERO 7 PREMIUM, ik vind het een superpakket om cd\'s mee te branden en muziek mee af te spelen, maar mijn vraag is de volgende; is het mogelijk om met dit pakket ook b.v. zelf ondertiteling/muziek onder film te zetten?\r\nIk vind de gebruiksaanwijzing zo vaag in elkaar steken, en wat de mogelijkheden zijn is me nog steeds een raadsel... :-S
Link naar reactie
  • 3 weken later...
de meeste handleidingen lopen alweer een tijdje achter, ik zou gewoon het programma [b]convertXtoDVD[/b] van [b]VSO[/b] software gebruiken... \r\n\r\nSupersimpel, Je selecteerd met dat programma de [b]avi [/b]file waarbij in dezelfde map de [b]srt[/b] (ondertiteling met dezelfde file-naam) staat. vervolgens click je op convert en je hebt een uurtje later een [b]video_ts map[/b] aangemaakt, die video_ts map sleep je naar het brand-gedeelte in Nero en hop: je bakt een DVD met optionele ondertitleling. succes!
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Die video ts map is er al compleet met ondertitels erin. Maar hoe brand je die dan mee met Nero?\r\nBij mij komen er geen ondertitels mee, of ligt dat aan het feit dat ik geen Burning Rom heb en overigens is het ook versie 6 en geen 7.\r\nWie weet hoe je ondertitels in beeld krijgt met Nero, of op de PC trouwens ook, ze moeten al in de VOB files zitten.
Link naar reactie
Ik heb ooit eens een tip gekregen om het prog. ffdshow te downloaden, kan je hier doen: \r\n[url]http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm[/url]\r\nJe zet het op je pc en op de 1 of andere raadselachtige manier krijg ik automatisch ondertiteling bij films. (Mits ze er bij het downloaden natuurlijk al onderstaan). Misschien heb je er iets aan. Succes!
Link naar reactie
Ha Drentsig, hartelijk dank voor je reactie.\r\nIk heb op mijn PC inmiddels de oplossing dmv het prog VLC player, die speelt alles af en ook met ondertitels (als je dat selecteert).\r\n\r\nOf bedoel je dat dmv FFD Show ook het probleem opgelost is dat Nero geen ondertitels op de DVD meezet?\r\nHet gekke is dat als ik in Nero Recode kijk, hij ze wel \"ziet\", maar als ik het met Nero op DVD zet zijn ze er niet.\r\nToch heb ik sterk het vermoeden dat het aan mijn uitgeklede OEM versie ligt.
Link naar reactie
[quote]\r\nDie video ts map is er al compleet met ondertitels erin. Maar hoe brand je die dan mee met Nero? \r\n[/quote]\r\nWaarschijnlijk heb je het programma VobSub (freeware : [url]http://www.softpedia.com/progDownload/VobSub-Download-1698.html[/url] ) niet op jouw computer geinstalleerd staan. Deze laad de ondertitels in de film, ook met afspelen op jouw computer.\r\nIn de codec-packs zit deze er, meestal, standaard er wel in.\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...