Ga naar inhoud

TARGA HDD recorder perikelen met inlezen in VIDEO Editors.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden heb ik bij LIDL een HDD recorder van het merk TARGA gekocht. Een prima apparaat, daar niet van maar de handleiding is onduidelijk over juist dat wat mij interesseerd. Hoe ik de stekker in het stopcontact moet steken etc. kan ik zelf wel achterhalen maar waar het mij om gaat is het volgende:\r\n\r\nWanneer ik een programma opneem op DVD of van de HDD naar een DVD kopieer wil ik dit bestand of bestanden op mijn PC bewerken in een Video-editing programma zoals Videostudio, Pinnacle studio, Adobe Premiere etc.\r\n\r\nDe HDD recorder heeft 2 verschillende formateermogelijkheden\r\nvoor de DVD-RW ( alleen schrijven op -R of -RW ) en wel VR of VIDEO. Na opname kan de DVD afgesloten worden.\r\n\r\nIk heb alle 4 de mogelijkheden gebruikt, opname op VR met of zonder afsluiting en opname op VIDEO met of zonder afsluiten.\r\n\r\nZonder afsluiten kan Windows de schijf niet vinden met afsluiten wordt er in VIDEO mode een DVD structuur gemaakt waarvan de bestanden niet in de Editingprogramma\'s kan worden ingehaald en bij VR mode wordt een VRO extensie aangemaakt welke ook nergens in te halen zijn.\r\n\r\nKan mij hiermee iemand behulpzaam zijn?\r\n\r\nALvast vriendelijk bedankt.\r\n (cry)
Link naar reactie
Dit heeft niets met de handleiding van het apparaat te maken.\r\nIk heb twee dvd recorders en in die handleidingen wordt ook niet beschreven hoe ik de dvd\'s eventueel op de pc zouw kunnen verder bewerken.\r\nEr zijn videomontage prg\'s die overweg kunnen met de \"vob\" file\'s.\r\nJe kunt ook de vob extensie veranderen in mpg ,,dan kan je montage prg er mischien wel mee overweg.\r\nJe kunt je dvd ook omzetten naar mpg of dv-avi ,die dan wel met je montage prg te verwerken is.\r\nJe kunt je dvd ook met een prg zoals dvdshrink of powerproducer bewerken.
Link naar reactie
Animal,\r\nBedankt voor je snelle reactie. Ik zal z.s.m. je aanbevelingen proberen en mijn bevindingen vermelden.\r\nNogmaals bedank :lol: t,\r\nDutchpet\r\n\r\n\r\n[quote=Animal]Dit heeft niets met de handleiding van het apparaat te maken.\r\nIk heb twee dvd recorders en in die handleidingen wordt ook niet beschreven hoe ik de dvd\'s eventueel op de pc zouw kunnen verder bewerken.\r\nEr zijn videomontage prg\'s die overweg kunnen met de \"vob\" file\'s.\r\nJe kunt ook de vob extensie veranderen in mpg ,,dan kan je montage prg er mischien wel mee overweg.\r\nJe kunt je dvd ook omzetten naar mpg of dv-avi ,die dan wel met je montage prg te verwerken is.\r\nJe kunt je dvd ook met een prg zoals dvdshrink of powerproducer bewerken.[/quote]
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
Hallo allemaal,\r\n\r\nik heb begin 2006 een Targa dvd recorder DRH-5200X gekocht bij de LIDL, nu is de afstandsbediening stuk en ik wil gebruik maken van mijn 3 jr. garantie maar de kassabon is niet meer te lezen !! heeft iemand voor mij een goede copie kassabon zodat ik die kan gebruiken. Het app. is eerlijk gekocht, niet gestolen ofzo.\r\n\r\nalvast bedankt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...