Ga naar inhoud

Problemen met Smartsound Quicktime


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik werk momenteel naar alle tevredenheid met Studio 10.\r\nIk dacht dus, van Studio 9.3 kan ik nu wel verwijderen. Incl. Contend-Bonus DVD van Studio 9.\r\nIedere keer echter als ik nu n willekeurig programmatje opstart, wilt de pc Smartsound QT gaan installeren......\r\nIk heb dit al geprobeerd met de cd van Studio 9. Krjg hiermee alléén maar foutmeldingen. Ook t verwijderen van Smartsound QT via Software lukt niet. Krijg ik weer n \"patch-error\". Wat moet ik in Godsnaam doen om dit alles weer recht te trekken??????????
Link naar reactie
Op mijn pc werk ik nog steeds met studio 8(.10.4.0).\r\nVersie 9 had ik vorig jaar gekocht maar weer verwijderd omdat het programma een te zware aanslag op m\'n pc was. \r\nNu heb ik versie 9 gewoon weer verwijderd met de tool, maar ik heb daarnet even gekeken, en bij alle programma\'s zie ik nog steeds een onderdeel dat ik zou kunnen verwijderen, nl. de content dvd van studio 9...m.a.w. deze wordt bij de normale procedure niet verwijderd...en dit laat ik ook maar even zo.\r\nHeb je hier iets aan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...