Ga naar inhoud

pinnacle scenes schokken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb via Pinnacle Studio een filmpje bewerkt. gebrand met nero vision 4 op DVD. Indien ik de DVD (DVD RW) wil bekijken op een externe DVD speler, zijn diverse scenes schokkering (andere stukken zijn weer perfect) terwijl wanneer ik deze op mijn PC bekijk het beeld perfect is. Het probleem staat enkel bij het invoegen van geluid.\r\n \r\nWie kan helpen . Dank u\r\n \r\n [b][/b]
Link naar reactie
Er zijn een aantal mogelijke oorzaken, Heb je het booktype tijdens het branden op dvd-rw gezet? zo ja dan valt die af. De speler heeft wat moeite met dat type dvd-rw, de dvd is op een hoge snelheif gebrand probeer een hem te branden op 2,4 maal en probeer het nog eens.\r\n\r\nAls de dvd geen problemen geeft in de pc dan is de authoring van de dvd in elk geval goed gegaan en dus zal dat het probleem niet zijn. Ik begrijp alleen even niet zo goed wat je bedoeld met \" Het probleem staat enkel bij het invoegen van geluid\" dat zegt me even niets. wellicht kun je daar wat meer over zeggen??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...