Ga naar inhoud

Muziek op mijn mobieltje zetten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heeft je telefoon infrarood of bluetooth?\r\nDan kan je een infrarood adapter of bluetoothstick aan je computer hangen en ze zo overzenden.\r\nDie zijn wel te koop bij diverse winkels.\r\n\r\nWat je ook kan doen (heb ik ook wel eens gedaan met mijn telefoon die dat niet had) is een WAP-site maken en daar je muziek zetten. Die kan je dan met je telefoon downloaden.\r\nOp het net is veel info te vinden over hoe je die WAP-site moet maken.
Link naar reactie
Voor vrijwel elk merk is er een datakabel te koop, dan heb je in wezen binnen de kortste keren een verbinding via de USB...\r\n\r\nDe genoemde optie met ir is ook heel erg bruikbaar, Sweek heeft voor nog geen 25 Euro een ir adapter die op de usb van je pc wordt aangeloten en afhangkelijk van het merk van je telefoon heeft de maken software waarmee je de hele telefoon kan beheren.\r\n\r\nik heb een Siemens die ik zowel met de kabel (wel vrij duur maar baas betaalde) als met ir verbinden kan en de software is gratis op de site van Siemsen te downloaden.
Link naar reactie
Ik zouw de handleiding eens doorlezen .\r\nDaar zal vast wel het een en ander in beschreven staan ,en er zat ook vast wel een cd bij je telefoon met een of ander communicatie prg ,om je gsm met je pc te laten communiceren.\r\nHet is ook al een stuk handiger als je bij je vraag zouw vermelden wat voor gsm je hebt ,want mischien kan hij wel helemaal geen mp3\'s afspelen !!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...