Ga naar inhoud

Beste temperatuur moederbord en CPU


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb geen idee wat de standaard temperaturen van zo\'n ding zijn, maar ze zitten wel hoger als van een desktop. Maar eigenlijk redeneer ik liever andersom... De laptop werkt nu toch? En hij is stabiel (as in, hij loopt niet op willekeurige tijden gewoon ineens vast)? Dan zal het allemaal wel goed zijn, neem ik aan. Mijn desktopje zit ook op 51 CPU en 30 mobo, maar daar maak ik me totaal geen zorgen over, hij is zo stabiel als maar kan.
Link naar reactie
@jwgroen\r\n\r\nWaarom zouden we het makkelijk doen als het ook moeilijk gaat.\r\nHiermede bedoel ik,dat je constant alle temp kunt zien, mits je dit programma hebt geínstaleerd.\r\nHier mee bedoel ik SpeedFan te downloaden via [url]www.almico.com[/url] \r\nIn mijn geval, nadat windows is op gestart, klik ik op SpeedFan, deze nesteldt zich op de taalbalk.\r\nGa ik met de muisaanwijzer op dit icoon staan, krijg ik alle temps te zien.\r\nZo doende is dit een fijn gevoel,om niet voor verrassingen te staan.\r\nDit is maar een voorstel, maar ja iedereen heeft zo zijn eigen interpretatie over hoe je werkt.\r\nDoe wel/niet je voordeel hier mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...