Ga naar inhoud

Probleem bij het branden met pinnacle studio 10


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik een video op een dvdtje wil branden mislukt dat telkens. Het renderen gaat goed, maar voordat het branden begint geeft het programma een error aan:\r\n\r\n\"Burning failed!\r\nPlease make sure to use an empty or erasable disc\"\r\n\r\nIk heb het onderhand al meerdere keren geprobeerd (met lege dvd\'s, net uit het hoesje gehaald, dus er stond echt niks op)\r\n\r\nWeet iemand wat het probleem is en/of een oplossing ervoor?\r\n\r\nBvd
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Ik zit ook met een probleem ivm het branden van een DVD rechtstreeks vanuit Pinnacle Studio 10 Plus en ik hoop dat iemand me daarbij kan helpen.\r\n \r\nAls ik een DVD wil branden (via het tabblad Film maken) en mijn instellingen heb ingevoerd, dan start het brandproces wel maar na de eerste foto (presentatie begint dus met enkele foto\'s) stopt het brandproces. Wanneer ik de schijf wil bekijken staat er uiteindelijk niets op. \r\n \r\nDe instellingen die ik invoer zijn de volgende:\r\nSchijftype: DVD\r\nVideokwaliteit/Schijfgebruik: Automatische kwaliteit\r\nVerder wijzig ik nergens iets aan de standaardinstellingen.\r\n \r\nHet bestand dat ik wil branden bestaat het foto\'s in jpeg, filmfragmentjes in wmv en overgangen die ik uit de \"bibliotheek\" van Pinnacle haal.\r\n\r\nIemand die weet waar de fout kan zitten of die een oplossing kan bieden? \r\nAlvast bedankt !!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...