Ga naar inhoud

Video streaming?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Streaming wil zeggen dat het videobestand al begint met afspelen, voordat het volledig gedownload is.\r\nHet afspelen begint zodra er genoeg data binnengehaald is om met afspelen te kunnen beginnen. Ondertussen dat het videobestand speelt, wordt de rest gedownload.\r\n\r\nBij streaming wordt dus wel echt data van de server gedownload. Dus wat jij wil is niet mogelijk.\r\n\r\nHoe ik jullie site zo bekijk, zijn de videobestanden al streaming (ze beginnen immers gelijk met afspelen). Vanwege rechtermuisknop-uitschakel-scripts heb ik geen zin om te kijken in welk formaat ze staan, misschien dat je daar wel nog iets op kan besparen.
Link naar reactie
Veel kleiner dan WMV zul je ze toch niet krijgen. Dus ik zou niet alle bestanden naar een ander formaat gaan converteren, dat heeft toch niet veel nut.\r\n\r\nVerder weet ik ook niet hoe je dataverkeer terug kunt dringen. Je zou tegen het einde van de maand en tegen het einde van je datatransfer kunnen overwegen om de filmpjes offline te zetten. Dit zou je eventueel automatisch met een php-script kunnen laten gebeuren. Maar professioneel is deze oplossing echter niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...