Ga naar inhoud

Van nero 7 weer terug naar Nero 6.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

@Ondersteundt,\r\nBedankt, dat van die clean tools weet ik en die werken ook.\r\nHet installeren ed is geen probleem alleen met de eerste nero7,......................enfin lees hieronder maar.\r\n\r\n@wouter,\r\nLekker blijven doen, nero 6.6.0.18 is de laatst goed werkende van nero6, met nero 6.6.1.4 gaat het met weer shrink mis, en da\'s jammer.\r\n\r\nBen er overigens nog niet aan toe gekomen om de laatste 7.0.8.2 te installen en testen, sorry :mrgreen: (liar)
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]Toen ik nog een P4 met XP had draaide ik ook met Nero 7 Ultra Editie, maar ik heb nergens last van gehad. \r\n\r\nNu zit ik even mer Nero 5 te klooien, maar goed op een PII met 300 Mhz mag je dan ook niet bijzonder veell verwachten. *-)[/quote]\r\n\r\nTja, ik snap het ook niet maar ik ben de enige niet met gezeur met nero7, en de laatste nero6, die doet shrink weer niet herkennen, en zo is het altijd wat :mrgreen: :mrgreen: \r\nHet nieuwste is niet altijd het beste.\r\nHad hetzelfde met videokaartdrivers, met de nieuwste vastlopers, oude teruggezet en het probleem is over :-S :-S
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote=fluitje026]ik heb mijn nero 6 ook de laatste update op staan, en tijdens het afspelen van mijn audio cd\'s slaat hij steeds over hebben jullie dat ook?\r\nin bijna alle nummers van de gebrande cd zit wel een fout nu. erg irritant.[/quote]\r\n\r\nHet kan ook met je RAM-gebruik te maken hebben; met 1x contr_alt_del en ff wachten zie je welke progs er MISSCHIEN NUTTELOOS openstaan, sluit er eens zo veel mogelijk van af.
Link naar reactie
zou kunnen, maar normaliter zet ik al zoveel mogelijk uit.\r\nik heb de nereo die bij de Philips brander met lightscribe zit met een dvd-videoplugin, na ca 1 week kwam de melding van nero dat er een update was voor alle gebruikte items, volgens mij sinds die update gaat het fout, zijn er meer mensen die dat hebben.\r\nIk had ook nero 7.0, maar die ondersteud geen lightscribe.
Link naar reactie
[quote=fluitje026]zou kunnen, maar normaliter zet ik al zoveel mogelijk uit.\r\nik heb de nereo die bij de Philips brander met lightscribe zit met een dvd-videoplugin, na ca 1 week kwam de melding van nero dat er een update was voor alle gebruikte items, volgens mij sinds die update gaat het fout, zijn er meer mensen die dat hebben.\r\nIk had ook nero 7.0, maar die ondersteud geen lightscribe.[/quote]\r\n\r\nKlopt niet, Nero 7.0 ondersteunt wel Lightscribe.\r\nIk gebruik het zelf en het werkt perfect, net zoals alle andere functies in 7 trouwens.\r\nLightscribe is te vinden onder het menu EXTRA, mits je de juiste Lightscribe drivers hebt geinstalleerd, Nero moet die natuurlijk wel herkennen, dus eerst de juiste Lightscribe-drivers installeren en dan Nero installeren, en zie daar: perfecte Lightscribe ;-)\r\nMet updaten heb ik wel problemen ondervonden, daarom update ik Nero niet meer.\r\nEn computers blijven machines, bij de 1 doet dit het niet en bij de ander dat, maar om nu te zeggen dat Nero 7 slecht is... welnee, bij mij werkt het prima. (Y)
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
[quote=stip56;296203]Ja, om weer terug te gaan naar waar we het eigenlijk over hadden:\nWelke 4 dll bestanden precies moeten van nero 6 gekopieërd worden naar 7,:confused:[/quote]\n16 postjes hier boven ;) \n \nProgram files\\Common files\\Ahead\\AudioPlugins\nmp 3PP.dll\nmp 3PRO.dll\nmp 3PRO_dmo.dll\nmp 3PRO_hlp.dll\n\ndeze van nero 6 naar nero 7 kopieeren
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb ook versie 6.6.... gehad en werkte zeer goed. Heb daarna de 1e versies van 7.0 uitgeprobeerd..., die waren niet goed..., vooral met audiocd\'s maken..., sloeg constant over. Moest toen audio-fix ophalen.\r\nNu heb ik a een tijdje versie 7.5.9.0 Ultra Edition en eerlijk gezegd werkt deze eigenlijk nog beter dan de 6.6...., vooral Vision 4 is nu goed en stabiel en vooral veelzijdiger geworden in vergelijking met 3..., mischien omdat \'t een Ultra Edition is met heel veel opties en plug-inns etc. ....? (dat weet ik niet zeker..)\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...