Ga naar inhoud

cd-rom werkt niet goed?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

sorry maar ik heb geen idee waar ik deze vraag moet stellen dus doe ik het hier.\r\nmijn cd-rom speler werkt niet goed meer welke cd-rom ik er ook in doe hij werkt 1 minuut en valt dan terug naar mijn bureaublad (ik kan dus geen enkel spel op de computer doen)\r\nik heb eens een virus of trojan(weet ik niet zo veel van) gehad in windows system32 drivers (is die niet van de cd-rom??) en die is toen verwijderd (denk met bestand)\r\nwaar kan ik iets downloaden om dat bestand te vervangen of moet ik xp compleet opnieuw installeren??\r\ngroeten tally79 :-S
Link naar reactie
[quote]mijn cd-rom speler werkt niet goed meer welke cd-rom ik er ook in doe hij werkt 1 minuut en valt dan terug naar mijn bureaublad (ik kan dus geen enkel spel op de computer doen)[/quote]\r\nWat stopt er dan? Het spel? Dat heeft doorgaans niets met je cd-rom speler te maken. Heb je overal de nieuwste drivers voor geïnstalleerd? (Moederbord, videokaart, geluidskaart)\r\n\r\nWindows/system32/drivers bevat drivers voor een groot gedeelte van je systeem, niet alleen je cd-rom. :-)\r\n\r\nDat virus zou iets kunnen hebben verpest, maar met zo weinig informatie is het vooral een kwestie van gokken helaas. Laat anders weten welk moederbord je hebt, welke processor, welke videokaart etc. Kan je vinden met een programma als [url=http://www.zdnet.de/downloads/prg/1/x/de011X-wc.html]Everest[/url].\r\nHoe meer informatie, hoe makkelijker het voor ons is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...