Ga naar inhoud

ondertitels bakken met winAVI


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik met winAVI ondertitels in mn divx-film wil bakken, reageert vobsub hier niet op. ik ga precies volgens deze handleiding te werk: [url]http://www.divxworld.nl/ondertitelen.htm[/url] , toch krijg ik geen ondertitels, en zie ik geen groen vobsub-pijltje.\r\nals ik mn film afspeel met realplayer, zet vobsub er wél ondertiteling onder, dus het ligt nr mijn idee niet aan het prog.\r\n\r\nWat doe ik verkeerd?\r\n\r\nthnx. Gieleke
Link naar reactie
Bedankt.\r\n\r\nde reden waarom ik winAVI wil gebruiken, is omdat je daar meerdere opdrachten achter elkaar kunt zetten. dus gewoon \'s nachts aanzetten en 5 ondertitels achter elkaar branden, zonder steeds de volgende film in te moeten laden. Virtualdub werkt ook erg goed, maar helaas kan deze maar 1 opdracht per keer aan. \r\n\r\nnog andere oplossingen?\r\n\r\nthnx. Gieleke
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Als antwoord op een vrijwel identieke vraag elders op dit forum:\r\n\r\nde meeste handleidingen lopen alweer een tijdje achter, ik zou gewoon het programma [b]convertXtoDVD[/b] van [b]VSO[/b] software gebruiken... Supersimpel, Je selecteerd met dat programma de [b]avi[/b] file waarbij in dezelfde map de [b]srt[/b] (met zelfde file-naam) staat. \r\n\r\nvervolgens [b]convert[/b] clicken - en je hebt een uurtje later een [b]video_ts [/b]map aangemaakt, die video_ts map sleep je naar het brand-gedeelte in Nero en click op [b]burn[/b] hop: een DVD met optionele ondertiteling gebakken. succes! :lol:\r\n\r\n[size=2](ps: Bij winavi had ik vaak het probleem dat het geluid en de beelden niet helemaal synchroon liepen, of de DVD ging stotteren.)[/size]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...