Ga naar inhoud

2 BESTAANDE dvd's op 1 DVD (INCL. 2 VERSCHILLENDE MENU's)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb dus zon tiendelige serie, en daar wil ik wel graag een backup van maken, alleen elke dvd is maar rond de 1.8 gieg... beetje zonde om 10 dvd\'s daarvoor te fikken naar mijn mening...\r\n\r\nmijn vraag is dus, kan ik ze ook alle 2 in hun zo goed als orginele staat op 1 dvd krijgen?\r\n\r\nIk had zelf meer het idee van dat als je je eigen dvd er in doet, dat je dan 1 hoofdscherm krijgt, waar je kunt kiezen welke dvd je kunt kiezen, en die dan vervolgens naar het menu van die dvd gaat, dus bijv:\r\n\r\n................DVD1................\r\n................DVD2................\r\n\r\nik kies voor dvd 1 en dan krijg ik het hele menu van dvd1\r\n\r\n................FILM................\r\n..............OPTIES..............\r\n..............EXTRA................\r\n\r\netc....\r\n\r\nziet er erg dom uit maar ik hoop dat jullie het punt snappen :P\r\n\r\nik sta ook open voor andere (makkelijkere) ideeën....!\r\nBRAND LOS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...