Ga naar inhoud

Raad de film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=avv;265498]Yep. De Prefab Four! Ron Nasty, Dirk McQuickly, Stig O\'Hara (the quiet one) en Barry Wom (the noisy one). \n \nDe perfecte Beatles parodie. 20 originele liedjes, maar je weet gewoon dat het ook Beatles liedjes hadden kunnen zijn. Doubleback Alley ipv Penny Lane, Another Day ipv Yesterday, Ouch! ipv Help! (daar kwam een foto vandaan, van de \"LP hoes\"). Gepresenteerd door Eric Idle van Monty Python, en rolletjes van George Harrison en Michael Palin.\n \nMichael Jackson was toen al eigenaar van Northern Songs, dwz de Lennon McCartney liedjes, en liet zien een complete eikel zonder gevoel voor humor te zijn. De helft van de royalties werd opgeeist omdat het nagemaakte Beatles liedjes zouden zijn, terwijl het echte originele nummers waren.[/quote]\n \n^ Jeugdsentiment! :D \nVolgens mij heb ik de film ook nog ergens op video, dat van Michael Jackson wist ik echter niet, \nik dacht dat hij de rechten over de Beatles songs veel later dan 1978 had gekocht?\n \nIn ieder geval, deze film is een makkelijke lijkt me: :rolleyes: \n \n[IMG]http://i52.photobucket.com/albums/g32/Numansky/filmkwis.jpg[/IMG]
Link naar reactie
  • Reacties 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2974

escape from LA?\n\n[QUOTE=avv;265482]Ik weet niet zo snel hoe je plaatjes uit avi-files kan krijgen, dus heb ik maar wat plaatjes van de website van een favoriete film van me gehaald,\n\nknipknip[/QUOTE]\nmen neme asusdvd (powerdvd dus), men stopt een dvd in de pc danwel avi openen in asusdvd vanaf de hd. Men zet de film erges op pauze en maakt een screenshot ín asusdvd om dan daarna ff verder/terug te spoelen voor een 2e of zelfs 3e (of nog meer :P ) screenshots.\nwordt alleen wel opgeslagen als BMP dus ff openen met paint en opslaan als jpeg is wel handig omdat ie anders te lang duurt met laden hier
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...