Ga naar inhoud

Raad de film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2974

hmm, lijkt me niet een film die ik heb... en heb der ruim 700 :-P \r\n\r\nen komt me ook niet bekend voor\r\n\r\nedit: [b][size=6]The Second Chance???[/size] [/b]\r\n[url]http://www.imdb.com/title/tt0429068/[/url]\r\n\r\n[size=2]zo ja: search google--> [b]movie \"second chance community\"[/b]--> 1e resultaat[/size]
Link naar reactie
[quote=bartgrefte]tremors 1 2 of 3..... denk deel 1[/quote]\r\n\r\nDeel 1, daar had je ook die maf met zijn cowboyhoed, dat, en het feit dat hij met een partner in een pick-up door een woestijn heen crosst, deed me meteen aan Tremors denken. Hoewel een beetje een B-film is hij toch wel grappig gedaan. Ik wist trouwens niet dat er ook nog een deel 3 van was. Dacht dat ze het na deel 2 eigenlijk wel voor gezien zouden houden.\r\n\r\nAnyway, moet ik weer gaan denken... Deze maar, zal wel niet zo moeilijk zijn.
Link naar reactie
[quote=reintje]Nieuwe ronde, nieuwe kansen....[/quote]\r\n[b]over the hedge[/b]?\r\nof [b]madagascar[/b]?\r\n\r\ntwijfeltwijfel\r\n\r\n[quote=JohnL][quote=bartgrefte]tremors 1 2 of 3..... denk deel 1[/quote]\r\n\r\nDeel 1, daar had je ook die maf met zijn cowboyhoed, dat, en het feit dat hij met een partner in een pick-up door een woestijn heen crosst, deed me meteen aan Tremors denken. Hoewel een beetje een B-film is hij toch wel grappig gedaan. Ik wist trouwens niet dat er ook nog een deel 3 van was. Dacht dat ze het na deel 2 eigenlijk wel voor gezien zouden houden.\r\n\r\nAnyway, moet ik weer gaan denken... Deze maar, zal wel niet zo moeilijk zijn.[/quote]\r\ndeel3 is met die beesten die vuur spuwen uit hun achterste, assblasters werden ze genoemd geloof ik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...