Ga naar inhoud

Raad de film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2974

Tja, dat anorexia gedoe is erg jammer, maar waarschijnlijk niet te bevatten wanneer je er zelf niet mee te maken hebt (gehad).\r\n\r\nZo zeg ik tegen zoonlief (12) dat \'ie nooit moet gaan roken omdat \'t gewoon stom, ongezond en slecht voor je conditie is.\r\n\r\nDan vraagt \'ie aan mij waarom ik wel rook :-S
Link naar reactie
Oke Full House en How the West was Fun zijn het ook niet.\r\nSorry, kon vandaag niet online zijn. Het moet te vinden zijn. Olsen Twins dat zou kunnen, heb ik niet op gelet, maar het gaat inderdaad om die tweeling. En zo\'n straffe tante (is ook hun tante in de film) is natuurlijk een kwade heks want ze is in het zwart.\r\nUiteraard heb je da ook een goede tante en die zit opgesloten in een spiegel.\r\nEn met een tweeling heb je natuurlijk dan ook twee keer een probleem.:)\r\nPhoe nu heb ik toch al eigenlijk teveel tips gegeven want nu ben ik bijna zowat het verhaal van de film aan het vertellen geweest.\r\nNog twee plaatjes voor erbij, van de lieve tante.
Link naar reactie
Is dat die film met die vliegende vent die ze met zo\'n kruisboog op een jeep neerhalen? Ben de naam effe kwijt.\r\nHmmz... nah, denk het niet, want dat valt niet onder comedy en crime.\r\nScooby Doo is het ook niet want die valt niet onder Action en niet onder Thriller en niet onder Crime. Hmmz.. je maakt het ons wel lastig Reintje... morgen nog maar \'ns kijken.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...