Ga naar inhoud

Raad de film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2974

Ja hoor, daaristie weer.\r\nEhhhhhhhhhhhhh The big red one was goed. (mot je zien, hoort bij je opvoeding!)\r\nJohnl had em dus goed.\r\n\r\n\r\nWat betreft dat japanse ding met dat aardappelschilmesje.\r\nHoorde van de week op tv dat de kleding van dat meisje op de foto een bepaalde stijl is.\r\nDus het is niet de film Hero of house of the flying daggers of zo. Iets van Hentai fuckyducky of zoiets???\r\nIkke weet het niet\r\n (cry) (cry) (cry) (cry)
Link naar reactie
Inderdaad, Azumi it is. Zeker de moeite waard als je tenminste geen problemen hebt met een Japans gesproken film. Ik vond \'m in ieder geval erg goed.\r\n\r\nIk weet dat je dat via de link kunt achterhalen, daarom wilde ik het plaatje eigenlijk eerst lokaal opslaan en dan hier weer uploaden. Kun je dus zelf de bestandsnaam kiezen. Helaas was dit plaatje 100 KB en kleiner maken werd er niet echt mooier op.\r\n\r\nHet woord is aan Snappie, dus.
Link naar reactie
[quote=Snappie]Is goed hoor Gekwordikervan.\r\nAan u de eer voor een volgende film.\r\nZullen we afspreken dat wanneer je absoluut zeker bent van het juiste antwoord je gelijk een nieuwe mag plaatsen?\r\nIk bedoel, ik zit geen 24 uur per dag achter de pc (mot ook wel es werken :-| )[/quote]\r\n\r\nHmm, heb jij die mazzel ook, dat je weleens mot werken :mrgreen: \r\n\r\nIs goed hoor alleen al je abosluut zeker bent, dus alleen bij 100%, dus 99,9% is twijfelachtig. hehe
Link naar reactie
Hmmmm, tis wel in de romeinse tijd, ik zie een soldaat in een minirokje dood liggen te wezen en hele lange tandenstokers en schilden enzo.\r\n\r\nIk denk en zoek effe verder :-? :-? :-?\r\n\r\n\r\nIs het één van deze films?? \r\n\r\n * Faraon (Jerzy Kawalerowicz, 1966): einde van de Ramses-dynastie\r\n * Alexander the Great (Robert Rossen, 1956): 4e e. v.o.t.\r\n * Cleopatra (Joseph Mankiewicz, 1963): 1e E v.o.t.\r\n * Spartacus (Stanley Kubrick, 1960): slavenopstand 73 v.o.t.\r\n * Julius Caesar (Joseph Mankiewicz, 1953): de moord op Caesar 44 v.o.t.\r\n * Ben-Hur (William Wyler, 1959): hoogtepunten: zeeslag; wagenrennen in het Circus Maximus\r\n * Satyricon (Federico Fellini, 1969): zéér vrije bewerking van Petronius Arbiters boek\r\n * Quo Vadis (Mervyn Le Roy, 1951): Nero en de brand van Rome 64\r\n * The Fall of the Roman Empire (Anthony Mann, 1964): Marcus Aurelius 180\r\n * Gladiator (Ridley Scott, 2000): Commodus 180-192\r\n\r\nAls dat zo is hou ik het op SPARTACUS.
Link naar reactie
[quote=Snappie]Hmmmm, tis wel in de romeinse tijd, ik zie een soldaat in een minirokje dood liggen te wezen en hele lange tandenstokers en schilden enzo.\r\n\r\nIk denk en zoek effe verder :-? :-? :-?\r\n\r\n\r\nIs het één van deze films?? \r\n\r\n * Faraon (Jerzy Kawalerowicz, 1966): einde van de Ramses-dynastie\r\n * Alexander the Great (Robert Rossen, 1956): 4e e. v.o.t.\r\n * Cleopatra (Joseph Mankiewicz, 1963): 1e E v.o.t.\r\n * Spartacus (Stanley Kubrick, 1960): slavenopstand 73 v.o.t.\r\n * Julius Caesar (Joseph Mankiewicz, 1953): de moord op Caesar 44 v.o.t.\r\n * Ben-Hur (William Wyler, 1959): hoogtepunten: zeeslag; wagenrennen in het Circus Maximus\r\n * Satyricon (Federico Fellini, 1969): zéér vrije bewerking van Petronius Arbiters boek\r\n * Quo Vadis (Mervyn Le Roy, 1951): Nero en de brand van Rome 64\r\n * The Fall of the Roman Empire (Anthony Mann, 1964): Marcus Aurelius 180\r\n * Gladiator (Ridley Scott, 2000): Commodus 180-192\r\n\r\nAls dat zo is hou ik het op SPARTACUS.[/quote]\r\n\r\nNope
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...