Ga naar inhoud

Raad de film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2974

[quote=Snappie][quote=Gekwordikervan]Ray (as in Ray Charles)\r\n\r\n[url]http://www.imdb.com/title/tt0350258/[/url][/quote]\r\n\r\nHéél goed Gekwordikervan, ...jij mag.\r\nSorry voor de late reactie. (ik heb ook eigenlijk helemaal geen tijd om te werken +o( )[/quote]\r\n\r\nNee dat begrijp ik, nadat verhaal op Lief en Leed.\r\n\r\nIk moet even kijken wat ik kan....want zoals jullie weten is mijn pc in de technologie hemel. En ik moet ff kijken wat ik in de kast heb staan dat dit buitenboord (zonder behuizing) peeceetje draait :-S
Link naar reactie
Nou da\'s lekker zeg. \r\n\r\nWindows 98 word dus niet meer ondersteunt door Divx, dus ik laat mijn beurt maar even over gaan naar de eerst volgende. \r\n\r\nIk heb hier zo vreselijk de balen van......je kan gewoon helemaal nix meer. Alles zo traag als dikke ...... en niets word meer ondersteunt. Pfttttt :-(
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]Nou da\'s lekker zeg. \r\n\r\nWindows 98 word dus niet meer ondersteunt door Divx, dus ik laat mijn beurt maar even over gaan naar de eerst volgende. \r\n\r\nIk heb hier zo vreselijk de balen van......je kan gewoon helemaal nix meer. Alles zo traag als dikke ...... en niets word meer ondersteunt. Pfttttt :-([/quote]\r\n\r\nTis toch bijna niet voor te stellen dat slechts een paar jaar geleden je toen met die pc een supersnelle had (proud) (proud) :mrgreen: \r\n\r\nMoet je alleen een nieuw mobo of gelijk een nieuw systeem? Of is het mobo nog te maken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...