Ga naar inhoud

Raad de film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2974

Goeie Middag\r\n\r\n\r\n[b] Rare Vraag Misschien!!![/b]\r\n\r\nIk heb tussen door even een vraagje, wellicht dat iemand mij hier aan kan helpen. \r\nHet betreft films dus past wel redelijk in dit rijtje thuis. \r\n\r\nMijn moeder (God rest her soul) heeft me ooit een verteld over een film. Waaraan ik nu eigenlijk \r\naan moest denken, omdat zoonlief naar mij toe kwam en vroeg dat ze op school \r\nin history over WW II hebben. \r\nHij vertelde mij hoe kunnen mensen nu ooit zo stom zijn geweest om naar die hele Hitler te luisteren. \r\nEn zo gemanpuleerd worden dat ze deden wat hij zei. \r\n\r\nIk weet dus dat mijn moeder mij ooit vertelde over een film genaamd [b]The Wave[/b]\r\nwaarbij een soort gelijk iets aan de orde kwam. In deze film heeft de leraar een \r\nsoort gelijk regime aangepast op school wat Hitler destijds deed met de Nazi Partij.. Ook met diverse groeten maar dan niet \r\nzo wagelijk als wat er echt in de WW II is gebeurd. Maar om te simuleren hoe makkelijk het was om mensen te manipuleren\r\n\r\nMaar ik heb eens gezocht op het internet maar ik kan maar 1 site vinden waar deze te vinden is maar daar \r\nword hij weergegeven in realplayer. Welke van een wagelijke kwaliteit is. dat er bijna niet naat te kijken is. \r\nVolgens de site stamt deze film uit het jaar 1991 maar ik kan mij herinneren dat hij veel ouder is. \r\n\r\nHeeft iemand toevallig een versie liggen die ik voor weinig kan kopen. Of een link waar ik deze kan bestellen. \r\nHet maakt niet uit waar hij vandaan komt komen. Zolang hij maar in de engelse taal is.\r\n\r\nDe site waar ik overigens het realplayer kan uploaden maar niet op slaan staat hier.\r\n\r\n[url]http://www.xenutv.com/us/wave.htm[/url]\r\n\r\n[color=blue][/color][size=2]Edit:[/size]Het is dan eigenlijk niet raad de film, want ik weet hoe die heet maar [b]zoek de film[/b] :lol:
Link naar reactie
@Ultimate\r\nBedankt in elk geval voor het proberen.\r\n\r\n@Snappie\r\nIdd dat is em. Alleen de videotheken hier hebben deze film niet. Zeggen van : [b]What rock did you crawl underneath from. That movie si from the stoneage[/b]\r\nDie distributie van de film zal alleen in Europa worden geleverd. Dus pis ik weer naast de pot. \r\n\r\nDenk dat ik de film makers maar eens een mailtje ga sturen of ze niet ergens nog een copietje hebben liggen :-P \r\n\r\n@Reintje \r\nHelaas niet, geen usernet.Denk niet AOL het ook ondersteunt. Vanwege het feit dat er meer toezicht op het internet zit hier :-S
Link naar reactie
[quote=reintje][quote]@Reintje\r\nHelaas niet, geen usernet.Denk niet AOL het ook ondersteunt. Vanwege het feit dat er meer toezicht op het internet zit hier Verward[/quote]\r\n\r\nGarandeer niks, maar ik ga es kijken of ik iets voor je kan doen. Dan meld ik het wel...................[/quote]\r\n\r\nje bent een engel Reintje..\r\n\r\nEn mijn avatar hier geld even voor mij naar jou
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...