Ga naar inhoud

Raad de film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dit lijkt me Harrison Ford en de bekendste Ned. acteur kan wel es Rutger Hauer zijn.... Dan is het misschien Blade Runner?\r\n\r\nOff Topic:\r\nRutger Hauer heb ik zien spelen met de Noorder Compagnie (een toneelgezelschap).... Hij speelde in die tijd in de TV-serie Floris en wij waren pubers op het Voortgezetonderwijs..... De arme jongen kwam aan spelen niet toe.... meiden gilden steeds als hij het toneel weer op kwam... (hij reageerde daar nogal lacherig op....). \r\n :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2974

Helemaal goed!\r\n\r\n[quote]Pff.. Hints.. 2 jaar ouder dan mij.. ´s Neerlandsch bekenste acteur speelt erin.. Hoofdrolspeler zou oorspronkelijk Dustin Hoffman zijn, maar is toch iemand anders geworden.. Een woord uit de film is zelfs door de wetenschap overgenomen.. [/quote]\r\nDe film is uit 1982, inderdaad speelt Rutger Hauer in de film (Als \"Roy\"), de hoofdrolspeler is uiteindelijk Harrison Ford geworden ipv Dustin Hoffman en de term \"Replicator\" is overgenomen door de wetenschap.
Link naar reactie
Nee niet de Thunderbird, deze is van ... dju... 2 delen met die Duitse vrouw.\r\nJah.. ik weet het weer. Deze is van Kill Bill... ik dacht deel 1 maar kan ook deel 2 zijn... deel 1 volgens mij.:)\r\n\r\nNu had ik meteen graag geweten hoe je zo\'n plaatje maakt want ik zal er ook wel eentje moeten zetten nu. :-P
Link naar reactie
[quote=BlackTiger]Nee niet de Thunderbird, deze is van ... dju... 2 delen met die Duitse vrouw.\r\nJah.. ik weet het weer. Deze is van Kill Bill... ik dacht deel 1 maar kan ook deel 2 zijn... deel 1 volgens mij.:)\r\n\r\nNu had ik meteen graag geweten hoe je zo\'n plaatje maakt want ik zal er ook wel eentje moeten zetten nu. :-P[/quote]\r\n\r\nJaaaaaaaaaaaaaaa.... Kill Bill Vol.1; bloederig maar goeie film.\r\n\r\nAls je zelf geen screens van een film kan maken (met VLC-player of PowerDVD kan dat heel goed, dan kun je hier eens kijken voor foto\'s [url]http://www.imdb.com/[/url]
Link naar reactie
Oke thanks voor de tips, toch goed gegokt met dat het deel 1 was. Want ik wist dat dit bijna op het eind van de film gebeurde. Is me bijgebleven omdat ik die wel heftig vond met die knots, maarja... ook zij moest er aan geloven en daarna die vrouw in het wit, zeer goede film.\r\n\r\nIk zal eens vlug op zoek gaan naar iets om te plaatsen hier.
Link naar reactie
Zeg jong en lui. \r\n\r\nNou dat ik me computer weer helemaal op orde, zit er misschien nog wel een kansje in dat ik weer mee kan doen. \r\n\r\nMaar ik ken deze hele oudbollige film helemaal niet. \r\nhet lijkt wel iets uit één van de eerste Bondfilms. Of iest van Call to Glory.\r\n\r\nMaar goed dat zal het wel niet zijn, ik moet dus gewoon mijn kans weer afwachten tot er een filmpje komt dat ik weer ken.
Link naar reactie
Het is inderdaad uit de oude doos Reintje.\r\nNee geen James Bond of Call to Glory. De hoofdpersoon kan ik niet laten zien want dan weten jullie het meteen. Ik zal een paar volgende plaatjes posten.\r\nDe jongen is 1 van de hoofdpersonen trouwens, misschien dat het andere gezicht een hint geeft. Let ook goed op de andere foto, die container, misschien dat dit wat ideeën teweeg brengt.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...