Ga naar inhoud

Kruisjes in plaats van afbeeldingen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds vaker wanneer ik een site open of email krijg met een plaatje het volgende te zien (zie foto).\r\nLaat ik er duidelijk bij zeggen dat het niet om emails gaat die door windows xp extra beveiligd wordt met daarbij de opmerking:\r\n\r\n\'\'Enkele afbeeldingen zijn geblokkeerd zodat de afzender uw computer niet makkelijk kan identificeren. Klik hier als u de afbeelding wilt downloaden.\"\r\n\r\nWant wanneer ik vervolgens op die balk druk, verschijnen de afbeeldingen wel.\r\n\r\nHet gaat voornamelijk om afbeeldingen op websites. Zijn er soms instellingen die verkeerd staan?
Link naar reactie
kan verschillende oorzaken hebben\r\nvan niet op de server gezet tot een te hoge veiligheid van ie / oe\r\nkijk eens bij je internetopties bij veiligheid hoe hoog en wat er wel en niet afgevinkt is\r\n\r\ndoor dat het probleem ook bij de server kan wezen weet ik niet of het bij jouw is\r\nje kan de site bij je buren ook een gaan kijken. heb je dan ook geen plaatjes kan het wezen dat het niet op de server staat
Link naar reactie
[quote=edmoor]IE? Hoge snelheid????[/quote]\r\n\r\nWel even lezen, Sjouwer had het over hoge veiligheid, niet snelheid. En ik ben het met je eens dat IE nou niet direct de meest veilige browser is, maar het is een feit dat je de beveiliging van IE te hoog in kunt stellen, waardoor allerlei content geblokkeerd wordt.\r\n\r\nOverigens is het probleem met plaatjes in een mail, die niet verschijnen, inderdaad een veiligheidsissue. Dat betreft dan plaatjes die niet in de mail zijn bijgesloten, maar die gelinkt zijn. Oftewel, de mail bevat alleen een link naar het plaatje, dat ergens op een website staat. Voorbeelden daarvan kun je op dit forum vinden, in het topic \"Geef me een pic\" in het Internet Café. In mailprogramma\'s worden dit soort plaatjes (tegenwoordig zélfs in Outlook Express) geblokkeerd, omdat het mogelijk schadelijke gevolgen voor je PC kan hebben (in bepaalde extreme gevallen). Het is ook een extra beveiliging tegen spam. Spammers kunnen dit trucje namelijk misbruiken om te zien of het e-mail adres, dat ze zojuist onder vuur hebben genomen, ook echt in gebruik is.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...