Ga naar inhoud

Autosurfen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Nu schijnen ouderen het slecht te hebben, maar dat het zo erg is....\r\n\r\nVervelende mensen toch. Ze willen niet eens zomaar geld weggeven, je moet er nog wat voor doen ook. Investeren voordat je rendement hebt. Werken voordat je salaris krijgt. Sparen voor je rente krijgt. Wat een waardeloze wereld is dit toch :-P .\r\n\r\n@opajaap: kop op. Eens vindt je wel eens een site waar geld zomaar wordt weggegeven (H)
Link naar reactie
Weet ik niet en wil ik niet weten.\r\n\r\nIk reageerde op je opmerking \"ze betalen niet uit voordat je er wat instopt!\" Lees die maar eens terug en bedenk dat wat je zegt. \"Hoe kom ik aan middelen om wat te verdienen?\" Dat vraagt om antwoorden als oppasservice, krantenwijk etc.\r\n\r\nJe krijgt nu eenmaal niets voor niets.
Link naar reactie
Nu schijnen ouderen het slecht te hebben, maar dat het zo erg is.... \r\n\r\nVervelende mensen toch. Ze willen niet eens zomaar geld weggeven, je moet er nog wat voor doen ook. Investeren voordat je rendement hebt. Werken voordat je salaris krijgt. Sparen voor je rente krijgt. Wat een waardeloze wereld is dit toch . \r\n\r\n@opajaap: kop op. Eens vindt je wel eens een site waar geld zomaar wordt weggegeven \r\n-------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nik zal mijn gebruikersnaam maar even aanpassen, eerlijkheid is blijkbaar ook niet alles en blijken ouderebn ook gewone mensen te zijn en niet meteen seniel!
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
[COLOR=#ff0000][B]SPAM AND ADVERTISING POLICY![/B][/COLOR]\nJISL Ltd has a ZERO TOLERANCE spam policy. Anyone spamming with the JISL name(s) or one of the programs (\"Fun in MLM\", \"the $5 Program\", \"a $5 gimmick\", \"Step2\", \"the Lottery\", the \"JISL Crown\", \"Pot of Gold\", or \"FDG\") (in any way) or referring to any of our Websites may be immediately terminated, losing their position. \nIf you violate this policy and it causes damage or loss to our servers, or causes one (or more) of our Websites to be interrupted from normal service, you will be held liable for damages and loss of business.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...