Ga naar inhoud

Film opslaan in movie maker geeft een probleem


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nWie kan mij misschien helpen met het volgende probleem.\r\nHen eerder in WMM (Windows Movie Maker) een clip gemaakt van zo\'n 12 minuten. Dit heb ik in WMM op diverse manieren opgeslagen tot ik de mooiste kwaliteit had gevonden :-) .\r\nHeb nu wederom een project gemaakt en deze duurt ongeveer [b]3,75 uur.[/b]\r\nIn deze film zijn gebruikt diverse soorten videobestanden, MP3, Wav e.d.\r\nAls ik het project wil gaan omzetten geeft m\'n pc na verloop van tijd aan dat dit niet gelukt is. Hiervoor geeft hij een aantal mogelijkheden aan wat de oorzaak zou kunnen zijn. Schijfruimte, geheugen e.d.\r\nProbeer ik van het project maar ongeveer 10 minuten op te slaan, geeft prog aan dat dit zo rond de 1200 minuten duurt.(over 10 minuten??? :-@ )\r\nAls controle nog even mijn eerste project geprobeerd (die van ongeveer 12 minuten) en die doet er ongeveer 30 minuten over.\r\nHeb ook bij Bill gekeken en enkele tips uitgevoerd (kortere stukjes van het project omzetten, wisselbestand e.d.) Dit alles zonder resultaat. \r\nMijn PC is een AMD 1700, 1 gig geheugen, Maxtor 80 gig, Maxtor 160 gig en een seagate 40 gig. Videokaart FX5200.\r\nWie kan mij misschien tips geven zodat al die bestede uren aan deze film niet voor niets zijn geweest? ;-) \r\n\r\nAlvast bedankt voor genomen moeite (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...