Ga naar inhoud

iso branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hoihoi\r\nIk heb de laatste tijd problemen met het branden van iso\'s. Ik gebruik daarvoor nero danwel alcohol. bij Nero meteen melding is groter dan 2 gig, maak udf/iso, doe ik dat, test op dvd rw gaat branden...op gewone + dvd komt gelijk melding brandproces mislukt.Ook bij alcohol meteen melding brandproces mislukt. er komt dan te staan, kan disc at once nie uitvoeren....ik zie wel ergens regeltje met tekst disc at once staan, maar staat licht grijs dus kan ik nix aan wijzigen?\r\nWie weet raad.....wordt er beetje wanhopig van.
Link naar reactie
@ Downforce... topicstarter weet mischien wel hoe \'t moet, maar bij foutmelding :\r\n[quote]\r\nmelding is groter dan 2 gig,\r\n[/quote] kan waarschijnlijk zeggen dat de OS op FAT-bestandsysteem gebaseerd is als \'t bestanden niet groter dan 2GB of 4GB (FAT16/32) aan kan.\r\nVandaar de vraag W98 en info..., dan kan je mischien al wat meer uitsluiten, \r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
@Rawit jah daar heb je gelijk in maar als je een image in nero opent dan geeft nero de melding\"bestand groter dan 2 gig\" , daar heb ik ook last terwijl ik gewoon ntfs heb :-) \r\n\r\nHeb je al geprobeerd het iso bestand te openen met nero\r\n\r\nDus rechtermuisknop op de iso bestand in windows verkenner bijv, klik je op \"openen met\" dan selecteer je nero in de lijst :-)
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...