Ga naar inhoud

KaZaA Lite kan geen verbinding maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb je geprobeerd wat daar werd aangegeven als je problemen had met verbinden? De tweede oplossing was bij mij DE oplossing.\r\nOok bij mij deed Kazaa het altijd en ineens niet meer. \r\nJammer dat hij bij jou niet werkt.\r\nSucces verder en je blijft leren op zo\'n manier, althans dat is mijn ervaring.\r\nGroeten
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb kazaa ook gebruikt en ben overgestapt naar limewire en DC++, geen virussen meer en veel minder beschadigde of foute bestanden,\r\n\r\nhet klopt wel dat je af en toe meldingen krijgt als host zijn bezet of dat ie in de wachtrij wordt geplaatst, meestal gaan ze later wel weer verder, ik download altijd meer van hetzelfde, als ik bijvoorbeeld een nummer zoek, selecteer ik er meestal een stuk of wat uit de lijst, altijd wel ééntje die het doet.\r\n\r\nMaar ik zou als ik jullie was gewoon overstappen naar limewire en/of DC++, werkt veel beter (proud)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gelezen in Tips & Trucs.....\r\n\r\n[quote]Gebruikt u Windows XP service pack 2, dan zal KLR niet zomaar verbinding\r\nkunnen maken. In SP2 heeft Microsoft namelijk een wijziging doorgevoerd\r\nop het gebied van netwerkverbindingen in Windows. Om uw Windows zo\r\nte configureren dat KaZaa Lite Resurrection normaal verbinding kan maken\r\nmet het netwerk, moet u een aantal instellingen in het Windows-register wijzigen.\r\nOp [url]www.klitetools.com/klt/cn.zip[/url] downloadt u een bestand waarmee\r\nde nodige wijzigingen in één keer worden doorgevoerd. Pak het gedownloade\r\nzip-archief uit met een programma als WinZip ([url]www.winzip.com[/url]) en start\r\ncn.reg. Er wordt gevraagd of u de gegevens uit het bestand aan het register\r\nwilt toevoegen. Kies voor Ja. Als u KaZaa nu (her)start, zal het programma\r\nsuccesvol verbinding kunnen maken met het netwerk. Mocht dit niet het\r\ngeval zijn, dan komt dit door eventuele wijzigingen aan het KaZaa-netwerk.\r\nOm de client van de laatste verbindingsupdates te voorzien, downloadt u\r\nKLR Connection Updater op [url]www.filesharingdownloads.com/p2pclients/klr/[/url]\r\nKLRConnUpd.exe. Start het programma en installeer de update. Herstart de\r\nclient en hij zal nu wel een verbinding met het netwerk maken.[/quote]
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote=marzei]probeer eens kazaa lite resurrection, met de patch erbij daarna.\r\nzeker weten dat je verbinding hebt...\r\nik had ook tijden geen verbinding, ook door nieuwe installatie, \r\n\r\n[url]http://filesharingplace.com/downloads/kazaa_lite_resurrection.php[/url][/quote]\r\n\r\n\r\nEcho, echo, cho, cho...... (proud)
Link naar reactie
[quote=marzei]sorrie\r\nik kon bij jouw link niks vinden, die liep dood\r\n\r\nmaar idd, had het zonder jou niet gevonden......\r\n\r\nwilde het ff ietjes makkelijker maken voor degene die het nodig heeft...\r\nthnx anyways!!!\r\nno hard feelings :-|[/quote]\r\n\r\nno, no.... gaf me de gelegenheid weer es in de echoput te gillen :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...