Ga naar inhoud

Videobewerken Problemen met Adobe Premiere Pro 1.5


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Nadat ik eerder zonder problemen enige tijd had gewerkt met Adobe Premiere Pro 1.5 zijn spontaan de volgende problemen ontstaan.\r\n- Een enkele keer wil het programma (nadat het er even op lijkt dat\r\n het wordt geladen) niet opstarten;\r\n- Wanneer ik een nieuw project heb aangemaakt start dit niet direct\r\n op maar sluit het programma spontaan af.\r\n Ik moet het nieuwe project dan na een nieuwe start van het\r\n programma laten opstarten;\r\n- Wanneer ik via File - New - Title aanklik sluit het programma \r\n spontaan af;\r\n- Soms lukt het wel om de Title Designer te openen, echter als ik\r\n dan b.v. in het venster color picter \'n startkleur voor \'n verlooptint\r\n heb gekozen en op OK klik, sluit het programma weer spontaan\r\n af!\r\nIk heb zelf:\r\n-de workspace Editen opnieuw opgebouwd;\r\n-systeemherstel uitgevoerd;\r\n-schijfopruiming uitgevoerd;\r\n-defragmentatie uitgevoerd;\r\n-een geheel nieuwe file uitgeprobeerd;\r\n-het programma van de harde schijf verwijderd en opnieuw \r\n geinstalleerd.\r\nDit had geen resultaat.\r\nMisschien weet er iemand raad?\r\nBij voorbaat dank.\r\n[/list]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...