Ga naar inhoud

reclame verwijderen uit opgenomen film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Lees de handleiding eens goed van je dvd recorder.\r\nWaarschijnlijk kan het daar ook mee.\r\nMarkeer de reklame blokken ,en daarna kun je ergens kiezen om het geselecteerde blok onzichtbaar te maken.\r\nHet wordt dan wel niet echt verwijdert ,maar tijdens het afspelen wel overgeslagen.\r\nDit kan op RW ,maar ook op R ,,zolang deze nog niet is afgesloten.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote=leijd116]Hoi,\r\n\r\nIk heb met een dvd recorder een muziek programma opgenomen van de tv. het probleem is, dat er reclame tussen staat. Kan ik deze met een bepaald programma er uithalen ( via pc ) en dan branden zonder de reclame?\r\n\r\nM.vr.gr.\r\nleijd116[/quote]\r\n\r\n\r\nIk zit met hetzelfde probleem, bestaat er een programma die dat kan?\r\nNu weet ik dat je met Pinnacle veel kan, maar voor een dvd te bewerken, moet deze eerst omgezet worden naar mpeg.
Link naar reactie
Het schijnt dat je voor pinnacle ,gewoon de extensie \" VOB\" moet veranderen in\" MPG\" en dan de file zo kunt importeren ,maar of dat goed werkt weet ik niet. \r\nEr zullen ook wel prg\'s zijn die een dvd om kunnen zetten naar een mpg file of naar een dv-avi (is geen divx) file ,maar ik ken en heb er geen.\r\nOok niet alle montage prg\'s kunnen met mpg overweg. Pinnacle schijnbaar wel ,maar de meeste montage prg\'s werken het beste met dv-avi file\'s.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...