Ga naar inhoud

TV op PC Pineaccle TV-kaart


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb een Pineaccle DV kaart waar een tv-out en 2x video in op zit.\r\n1x video in via cinch-plug (tulp) en 1x via s-video.\r\nDeze kaart is eigenlijk voor het opnemen van video/dvd of camcorder.\r\n\r\nNu wil ik graag tv gaan kijken op mijn pc, maar heb natuurlijk alleen\r\neen cai kabel. Hoe kan ik nou deze kabel omvormen naar cinch of s-video.\r\n\r\nVolgens mij kan het alleen via een video of DVD-recorder, zodat je via hem zenders kunt jkiezen.\r\nOf heeft iemenad een ander idee?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nMarcel
Link naar reactie
Als het een tv kaart is dan zit er op die kaart ook een antenne ingang ,waar je de coax kabel op aansluit.\r\nAls het geen tv kaart is ,maar alleen bedoelt om video op te nemen ,een capture kaart dus ,,dan kan het dus alleen door je videorecorder er op aan te sluiten ,zoals je zelf al zei.\r\nOf je moet een losse tv tuner kopen ,maar die zijn er misschien al niet meer ,en als ze er wel zijn ,waarschijnlijk net zo duur als een komplete videorecorder.\r\nEen kastje voor digitale tv kun je er natuurlijk ook op aansluiten ,maar of dit ook bij jullie er is ,is afhankelijk van de tv-kabel provider.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...