Ga naar inhoud

houd alles vast opde hdd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

computervrienden\r\nAls ik een dvd ga branden met nero express dat gaat allemaal goed,maar na 1x branden ken ik niet nog een keer branden(kopieeren) want dan staat er te weinig ruimte op de harde schijf.\r\nIk zie niet waar die het opslaat,op de harde schijf,weet iemand waar ik het er dan af kan gooien\r\nAlvast mijn dank\r\nFreek
Link naar reactie
Als ik het zo hoor, dan lijkt het erop dat het tijdelijke bestand niet gewist word na het branden.\r\nVia de opties van Nero zou je het tijdelijke bestand ergens anders kunnen plaatsen volgens mij, althans een andere HD waar meer plaats is.\r\nDoch als het goed is, zou Nero dit weer moeten wissen als je hem afsluit eigenlijk.
Link naar reactie
Bij de opties van Nero kun je zien waar hij zijn cache file neer zet.\r\nNormaliter is dat in c:\\windows\\temp ergens.\r\n\r\nGaat het alleen om dvd branden of om dvd kopieëren? Met kopieëren word er namelijk een image bestand geplaatst en dat is stukken groter.\r\nProbeer eens Nero Burning Rom in plaats van die express optie. Die zit er als het goed is ook onder.\r\nBij bestad->voorkeuren (of in het engels File->preferences) op tabblad \"cache\" kun je zien op welke drive en in welke folder de tijdelijke bestanden gepaatst worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...