Ga naar inhoud

onbruikbare film van studio 9 naar 10?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Probleempje...\r\nHeb nu Pinnacle 10 geïnstalleerd en had een film met Studio 9 gemaakt. Studio 10 vroeg de film te converteren naar studio 10-formaat, maar zou niet meer leesbaar zijn in 9. Ik probeer de film te openen en studio 10 vraagt om bepaalde files. Nooit van gehoord! \r\nEn wanneer ik op nee druk vraagtie het weer maar dan een volgend nummer... t/m nr 48. Zijn dit soms scenes?\r\nIs mijn film nu verloren en dagenlang werk voor niks geweest? (vraag me niet waarom ik het niet met 9 gebrand heb... (cry) )
Link naar reactie
Als je de avi\'s nog hebt is er dus niks aan de hand ,die kun je gewoon importeren ,maar als het om de film samenstelling (ik weet even niet hoe dat echt heet ) dan werkt het dus niet.\r\nDat laatste is niet de film maar een hoop verwijzingen naar de film sene\'s ,overgangen geluiden enzovoorts ,maar daar heb je zonder het montage prg niks aan.\r\nDus als je nog AVI\'s hebt dan heb je de orginel film nog.\r\nHeb je ergens een mpeg file ,dan heb je de bewerkte film ,en die kun je gewoon branden.\r\nHeb je alleen iets anders dan heb je dus eigenlijk niks.\r\n\r\nEen tip.\r\nHet orginele videobandje altijd bewaren ! Zeker van belangrijke opnamen.\r\nDe gecapturde beelden ,AVI\'s dus ook altijd bewaren tot de gehele film klaar en gebrand is.\r\nEn zeker niet halverwege een montage van prg wisselen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...