Ga naar inhoud

.srt en .avi samen op dvd met virtualdub


Anoniem2

Aanbevolen berichten

TIP ga naar deze site [url]http://www.free-codecs.com/[/url]\r\n\r\nkijk dan aan de linker kant bovenaan voor deze Codec...[color=blue][b]Koepi\'s XviD Codec[/b][/color] en installeer deze.\r\n\r\n\r\nwant zoals op de afbeelding van jou vraag Virtualdub om de XviD codec.\r\n\r\nsucces ermee .\r\n\r\nlaat ff wat horen of het lukt ermee bedankt. (Y)
Link naar reactie
nou het gemakkelijkste voor jou is het programma ....\r\nWinAvi 6 het wel niet gatis ,maar wie zoekt zal vinden als je begrijpt wat ik bedoel ;-) \r\n\r\nen ook het programma DvdSanta is een mooi en gemakkelijk programma ervoor.\r\nook geen gratis programma :-S maar even zoeken ;-) \r\n\r\ndit zijn de snelste programma\'s ervoor en goed.\r\n\r\nsucces ermee (Y)
Link naar reactie
Het is nu gelukt, ik heb er met WinAvi een SVCD bestand van gemaakt... ik heb vervolgens nu 3 mpeg-film bestanden (film, film_1, film_2) en een map dvd_0, met daarin 2 mappen: AUDIO_TS (niks) en VIDEO_TS (5 bestanden: Backup-bestand van de IFO (2x), Info dvd-film (2x), Dvd-film en als je ze afspeelt krijg je bij allemaal de film intro). Hoe moet ik nu de film branden en met welk progamma?
Link naar reactie
dus als ik het goed begrijp heb je nu 3 losse Svcd films,en die wil je alle 3 op 1 DVD zetten met een menu erbij zeker.\r\n\r\nzoja dan heb je een ander programma nodig ervoor ik werk hiervoor met [color=blue][b]Ulead Movie Factory 3.5 of 4.0[/b][/color].\r\neven zoeken hiervoor of mischien heb je het al?\r\n\r\nik zet hiermee wel 5 Svcd films op 1 DVD met een mooi menu erbij.\r\n\r\nhet programma is zeer eenvoudig en het wijst zich zelf de weg .\r\n\r\nsucces ermee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...