Ga naar inhoud

Datumnotatie kwijt in Windows NT


Aanbevolen berichten

Gegroet, Op mijn werk gebruiken we voor om een de apparaat te besturen Windows NT. De gegevens die daar uitkomen verwerken we met excell. Nu als we bestanden terug gaan zoeken op datum (met verkenner) zien we geen datumnotatie meer achter elk bestand. Een maand geleden was het wel zeggen ze. De automatiseren doet er niets aan omdat het een ander system is..\r\n\r\nMIjn vraag is: hoe kan ik de datum notatie weer zien.???\r\n\r\nAlvast bedankt..
Link naar reactie
Ga eens naar het menu beeld (naast bestand en het menu bewerken), details kiezen, en dan vinkje voor :\r\n\r\n- gemaakt op\r\n- gewijzigd op\r\n- laatst geopend op\r\n(hoeft niet allemaal, diegene die jij wil uiteraard).\r\n\r\nAls het goed is moet dit lukken, anders begrijp ik uw probleem niet echt...\r\n\r\nEdit, ow.. wacht: het is windows NT (ik weet niet of dat kan...)\r\nIk ga het even anders uitleggen om die reden.\r\n\r\nJe ziet toch kopjes staan met \'naam\' \'grootte\' en dat soort dingen? (waaronder in een lijst alle bestanden enz. staan?) Klik DAAR eens met je rechtermuisknop op? \'t lijkt me dat je dan wel een optie krijgt.. Misschien een knop die heet \'meer\', als hij er niet tussen staat..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...