Ga naar inhoud

Pinnacle Studio neemt niets op


Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk ben heel de ochtend al aan het proberen, maar kom er niet uit. Ik heb verschillende dingen gewoon goed op kunnen nemen. Nu wilde ik vanmorgen weer een gefimd stuk van digitale camera (Sony DCR-HC14E) bewerken en op DVD zetten, toen kreeg ik hoewel alles aangesloten was toch de melding dat de camera niet geinitialiseerd kon worden. Bij apparaatbeheer gekeken, en alles leek volgens mij in orde. Dus Studio 9 opnieuw geinstalleerd, en update uitgevoerd. Nu dacht ik dat het opgelost was. De camera reageert weer op het programma, maar nu neemt hij niet op. ALs je opname start vraagt hij om naam, en begint hij, maar je krijgt de film niet te zien rechts boven in de hoek, en hij maakt ook geen nieuw filmbestand aan. Misschien een instelling verkeerd? Wie heeft de oplossing?\r\n\r\nGroetjes Paul
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ben toevallig net bezig met zoiets en het wel m\'n eerste keer. Maar volgens m\'n \'hulpboek\' wordt er gevraagd om:\r\n\r\n*camera aansluiten met firwire op computer\r\n*stekker camera in contactdoos\r\n*camera aan en op afspeelfunctie zetten\r\n\r\nNu zou studio \'m moeten herkennen wanneer je op opnemen drukt.\r\nAnders houd mijn hulp ook op...\r\nSuc6
Link naar reactie
Ben enige tijd geleden ook eens drie dagen bezig geweest, tot zelfs het terugbrengen van de pc naar de fabrieksinstelling, daarna uiteraard opnieuw de programmatuur geinstalleerd. Bleek achteraf dat de gebruikte kabel niet goed was (draadbreuk of contact niet meer goed). Tip: ga naar computerzaak en koop een nieuwe kabel (plm 15 euro) en vraag of je je geld terugkrijg als blijkt dat \'t probleem niet in de kabel zit). Succes ermee.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...