Ga naar inhoud

Videofragment


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\nIk heb natuurlijk een vraagje voor jullie, ik heb voor mijn zoon verschillende afleveringen van Dragonballz gedowload, die wil ik op dvd zetten. Het zijn videofragmenten, ik heb geprobeert om ze met tmpgenc omtezetten, dan geeft die: can not open or unsupported. Ik heb het ook geprobeert met nerovision express. Maar niets lukt dus....\r\nAls iemand me kan helpen, heel graag.\r\nAlvast thnx
Link naar reactie
Oke, dat is duidelijk. Ik stel voor dat je het programma DVDSanta download (is geen freeware), ik heb hier goede ervaringen mee. Het .avi bestand kan je daar invoeren en het programma doet de rest. Het omzetten duurt wel een tijdje (3-4 uur) maar dan heb je ook wat. Brand het dan eerst naar een RW om deze te testen in de DVD speler. Succes en laat even horen of het goed gaat.
Link naar reactie
Probeer Winavi eens.\r\nZelf zou ik Mainconcept Mpeg encoder gebruiken, heb je nooit geen problemen meer. Zijn de filmpies van jou divx/xvid? (dan staat er namelijk ook .avi achter)\r\nProbeer een virtualdub, open de video file, klik \'file\' en dan file information. Dan even kijken bij de \'decompressor\'. Of klik rechtermuis knop op je file en dan properties(eigenschappen) en dan summery. Staat er nou DivX of XviD dan zou ik winavi gebruiken, want dat scheelt heel wat werk.\r\nProbeer te kiezen(bij winavi) voor mpeg2 (Dus niet DVD) size of picture : 352x576. Helaas kan je bij winavi de bitrate voor je video niet kiezen, daarom gebruik ik mpeg encoder van mainconcept, (2500kb/s bitrate kan je vele uren op je dvd kwijt).Helaas moet je dan wel bij divx/xvid eerst je audio omzetten omdat je dan last krijgt van scheef lopende audio.\r\n\r\nSucces\r\n\r\nJavil
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...