Ga naar inhoud

Welke Laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn laptop van de aldi bevalt me ook goed. Ik (me ouders eigenlijk :-P ) hebben em begin dit jaar gekocht en bevalt prima. Alleen nu wil me moeder er steeds achter omdat ze de sims 2 niet op de oude pc kan spelen, dus wil ze em weer terug.\r\n\r\nNou betalen ze wel weer een nieuwe laptop voor mij, maar moet wel meebetalen (heb heel veel nodig voor school).\r\n\r\nHet wordt trouwens de fujitsu-siemens amilo m3438g\r\n\r\nPentium m 760 2 gig\r\n2 gig geheugen,\r\n2x 80 gig in raid\r\n6800 go\r\n\r\netc etc...\r\n\r\nBetaal je wel wat voor maar dan heb ik wat :-P \r\n\r\nNu weet ik wel dat dit niet in je budget valt, maar ik dacht ik zeg het even.\r\n\r\nMaar goed, aldi heeft dus ook goeie laptops.\r\n\r\nEen kameraad van me, die heeft bij norrod een hele set gekocht voor 899 euro... Hele goede deal geweest. Speelt UT2004 soepel op \'normaal\'\r\n\r\nMoet je maar ff kijken op [url]http://www.norrod.nl[/url]
Link naar reactie
[quote=obi-wan-kenobi]Laptops hoeven geen winterslaap te hebben, maar ze kunnen wel voor een bepaalde tijd in spaarstand (automatisch in stand-by stand bij langere inactiviteit) gezet worden ... in die betekenis van hibernation dus ... :mrgreen:[/quote] 8-) *-) uhh... hibernation is gewoon dat alles wat op dat moment in het geheugen staat, opgeslagen wordt op de harddisk, en vervolgens de computer afsluit... waarop de volgende keer dat je de computer/laptop aanzet, alles weer was als waar je ervoor mee bezig was... (alle vensters en programma\'s staan dan nog aan/opgestart...) *-) 8-)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Vraagje, ik ben aan twijfelen tussen een Acer Aspire 1694 en een acer aspire 1804. Laptop te gebruiken als games platform en desktop vervanger. De 1694 heeft een ATIX700 kaart met 265MB en de 1804 een ATIX600 kaart met 128MB. 1804 is een P4 op 3.2GHZ en de 1694 een centrino op 2.0GHZ. 1804 heeft trouwens een 17\" scherm. Welke is beter? :-S
Link naar reactie
ik heb een aspire 1694 gekocht omdat hij 2.0ghz centrino. is ongeveer 3 tot 3,2 ghz op p4. de videokaart is beter. het scherm is kleiner maar dat was voor mij weloverwogen. een laptop zegt het al, dus ik wil em niet zo groot. dus vandaar geen LAP electronica op schoot wat voor een draagbaar iets op schoot. ik wilde naast mijn desktop een desktop vervanger die gelijk is aan een gemiddelde desktop. een goede referentie misschien: Doom 3 pakt ie zonder moeilijkheden...
Link naar reactie
[quote=segundo]Vraagje, ik ben aan twijfelen tussen een Acer Aspire 1694 en een acer aspire 1804. Laptop te gebruiken als games platform en desktop vervanger. De 1694 heeft een ATIX700 kaart met 265MB en de 1804 een ATIX600 kaart met 128MB. 1804 is een P4 op 3.2GHZ en de 1694 een centrino op 2.0GHZ. 1804 heeft trouwens een 17\" scherm. Welke is beter? :-S[/quote]\r\n\r\nIk denk dat de MSI megabook 635 wel een goede voor je is.\r\n[url]http://www.msi.com.tw/program/products/notebook/nb/pro_nb_selling.php?UID=610[/url]\r\n\r\nKun je ook zeer goed op gamen. (ATI X700 mobile video. AMD Turion 1.6 Ghz. CPU)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...