Ga naar inhoud

Power cinema tv kanalen scannen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote]Nu wil ik de tv aansluiten op de pc met een scartkabel.[/quote] Kan, als je\'n video-IN aansluiting op je pc hebt. In het algemeen,is dit geen scart(het kan wel met verloopstekkers).\r\n[quote]Alleen kan ik de tv kanalen niet scannen want hij geeft alleen maar ruis[/quote]Je kunt de zenders niet vanuit je pc beinvloeden.\r\n\r\nVolgens mij begin je verkeerd.\r\nAls je tv op je pc wilt, dan heb je een tv kaart nodig of\'n videokaart met\'n ingebouwde tv tuner.\r\n\r\nipv\'n scartkabel van je tv naar je pc, heb je dus eigenlijk\'n antennekabel nodig (kan via\'n splitter) die je op je tv kaart aansluit.\r\nAls je de tv kaart hebt en je hebt\'m met\'n antennekabel gekoppeld, dan vraagt(als het goed is) powercinema automatisch of ie moet scannen.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie
In een splitter zit niks.\r\nDat is gewoon een soort drieweg stekker voor antenne kabel.\r\nDie scart achter op je pc is voor video en audio signaal in en uit.\r\nMaar als je die als uitgang wilt (en kan) gebruiken moet je meestal ook in de software nog wat instellen.\r\nEen video kaart is nog geen tv kaart.\r\nPas als er ook een echte antenne aansluiting achter op je pc zit heb je er ook een tv kaart in zitten.
Link naar reactie
Hallo allemaal\r\n\r\nOmdat ik zelf ook Power cinema heb, reageer ik.\r\nAls je nou even vertelt had welk merk PC en of je deze pas nieuw of 2e hands had\r\ngekocht, want misschien heeft er wel een TV-kaart ingezeten en nu niet meer.\r\nStel dat hij er nog inzit,volg dan de raad van de voorgangers op wat betreft TV-kabel.\r\nIs dat in orde dan ga op zoek naar het programma Power-Cinema van daar uit kan je de\r\nzenders instellen via de afstandsbediening of je laat hem automatisch de zenders scannen/zoeken.\r\nOok het handboek vindt je hieronder in PDF bestand.
Link naar reactie
Die scartkabel komt altijd nog wel een keer van pas.\r\nVia die scart aansluiting achter op de pc kun je je pc eenvoudig verbinden met een tv ,om pc beeld(film of zo) gemakkelijk op een tv te kunnen bekijken.\r\nMaar om op de pc tv beelden te kunnen bekijken en eventueel ook op te kunnen nemen moet je inderdaat die antenne aansluiting gebruiken ,en dan zullen er wel tv kanalen worden gevonden.
Link naar reactie
[quote]heeft gezegd dat ik zo mijn tv kon aansluiten op mijn pc, dus niet. [/quote]Technisch gesproken heeft ie wel gelijk, maar in de praktijk kan dit zeer misleidend overkomen.\r\n\r\nTrouwens,\r\nheb je\'n externe receiver/ontvanger (kabelantenne, schotelantenne) ?\r\nplaats je splitter dan aan de receiver ipv achter de tv.\r\nZeker in geval van meerdere tv\'s, krijg je\'n betere ontvangst en hiermee ook\'n beter kwaliteit.\r\n[quote]En ik heb nog even verder gekeken en ik heb ook:\r\nAntenneaansluiting voor radio ontvangst en\r\nAntenneaansluiting voor tv ontvangst\r\n\r\nDan moet het toch lukken[/quote]Het gaat je zeker lukken.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie
Als het goed is heb je deze handleiding op je PC staan., als volgt :\r\n1 ) Ga naar start , rechts onderaan staat ( M Informatie over uw PC. ) Klik erop.\r\n2 ) Nu kom je in het venster : \" handleiding van uw PC. \"\r\n3 ) Klik op : D:\\Tools | Manuels ..\r\n4 ) Nu verschijnen er 22 handleidingen Ga naar :\" PowerCinema gebruikers handleiding\".\r\n\r\nMocht dit bij jou niet aanwezig zijn, alsnog kan ik dit je toesturen. \r\n\r\nsucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...