Ga naar inhoud

Nero DVD branden Loopt vast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geachte lezers.\r\nIk heb Win. XP en Nero laatst op geinstalleerd voor het branden van DVD\'s omdat ik nog al heel veel films op mijn pc heb staan en kom ruimte te kort.\r\nAls ik allees volgens mij goed heb en dan op START druk dan begint hij en geeft hij aan dat hetongeveer 3 uur gaat duren,Maar na 10 minuten dan is het al een uur maar bij 45 min dan blijft hij stil staan en doet verder helemaal niks meer.Heb het branden ook wel een de hele nacht aan gelaten en de volgende ochtend was er geen 1 % bij gekomen...\r\n\r\nHeeft iemand antwoord dat zou heel mooi zijn :-$ \r\n\r\nGroeten Relax
Link naar reactie
Wel erg lang hoor, 3 uur voor een dvd te branden.\r\nEen veel voorkomend probleem is dat de brander niet in DMA mode staat.\r\nKijk eens in je configuratiescherm, bij systeem, dan hardware, knopje apparaatbeheer.\r\nDan ga je naar IDE ATA/Atapi-controllers. Als je al weet op welke controller (primair of secundair) je schrijver hangt is het gemakkelijker kijken, kijk anders even bij beide controllers bij eigenschappen, en dan het tabblad geavanceerde instellingen.\r\nDaar zou overal moeten staan \"DMA indien beschikbaar\" en daaronder een DMA mode. Kijk even of er daar niet eentje bij staat die op PIO MODE staat.\r\nWel even onthouden bij welke controller dat was en of het \'t eerste of tweede apparaat was, dan kunnen we je verder helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...