Ga naar inhoud

Afsluiten van windows


Anoniem2

Aanbevolen berichten

De slaapstand is ook niet ideaal, het is goed voor de computer dat hij af en toe een restart krijgt om even het geheugen te legen en weer netjes te vullen. Bij de slaapstand wordt alles weer teruggeplaatst, dus dit is geen restart.\r\n\r\nEnne, die Ctrl-Shift-Esc kende ik nog niet. Dit is zeker wel gewoon hetzelfde als Ctrl-Alt-Delete?
Link naar reactie
Slaapstand is inderdaad geen volledige reboot, maar het geheugenmanagement van Windows XP is wel zo goed dat het niet echt nodig is om te rebooten om het geheugen te \"resetten\". Er zijn namelijk ook WinXP bakken die gewoon 24/7 aan staan en die krijgen daar ook geen problemen mee.\r\n\r\nIk denk dat je daar aan Windows ME zit te denken, die had daar wél een fout van jewelste in zitten.\r\n\r\nMaar goed, het lang duren van de afsluitprocedure is inderdaad vaak een hangend programma, maar het kan ook een driver zijn die dwars zit.
Link naar reactie
Tot een week geleden duurde het afsluiten van mijn computer af en toe ook erg lang. Sinds een week draai ik geen Symantec Norton AntiVirus 2004 meer en is de afsluitprocedure veel korter.\r\n\r\nHeb je ook al eens goed op ad/spyware gecontroleerd. Want dat je lang moet wachten tot je de knoppen krijgt om definitief af te sluiten is niet goed. Alles wat daarna lang duurt, ligt aan onder- en bovenstaande redenen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...