Ga naar inhoud

verschillende avi's met ondertitel naar dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje.\r\nIk heb een aantal verschillende avi fragmenten gedownload (een tv-serie). Deze wil ik graag met een menu omtoveren naar een dvd. Nu weet ik dat ik alles eerst moet omzetten naar Mpeg (m2v) en dat ik later met IfoEdit alles bijelkaar kan zetten. Maar als ik dan met dvd-lab alles wil omzetten naar dvd met menu, dan verkloot dvd-lab op een of andere manier de ondertitels (deze worden groot en met paars omlijnd).\r\n\r\nBestaat er een dvd-author programma die dat niet doet. Dus waar ik dvd files met ondertitels kan inlezen, en dat ik deze dan fatsoenlijk in een menu plakken én dat de ondertitels dan gewoon werken?\r\n\r\nMisschien een omslachtige manier om tot mijn vraag te komen..maar goed That\'s me!\r\n\r\nMazzel Groundangel
Link naar reactie
[quote=groundangel]Ik heb een vraagje.\r\nIk heb een aantal verschillende avi fragmenten gedownload (een tv-serie). Deze wil ik graag met een menu omtoveren naar een dvd. Nu weet ik dat ik alles eerst moet omzetten naar Mpeg (m2v) en dat ik later met IfoEdit alles bijelkaar kan zetten. Maar als ik dan met dvd-lab alles wil omzetten naar dvd met menu, dan verkloot dvd-lab op een of andere manier de ondertitels (deze worden groot en met paars omlijnd).\r\n\r\nBestaat er een dvd-author programma die dat niet doet. Dus waar ik dvd files met ondertitels kan inlezen, en dat ik deze dan fatsoenlijk in een menu plakken én dat de ondertitels dan gewoon werken?\r\n\r\nMisschien een omslachtige manier om tot mijn vraag te komen..maar goed That\'s me!\r\n\r\nMazzel Groundangel[/quote]\r\nwinavi mischien ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...