Ga naar inhoud

branden foto´s op cd lukt niet in XP


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik had wat brandende vragen maar dat topic is volgens mij weg.\r\nNu zit ik met het volgende: ik wil foto´s op een cd zetten met windows XP maar als ik dat doe dan zegt hij bij hele veel foto´s (die ik voorheen met easy cd er wel op kon zetten) dat hij een fout heeft gevonden en deze niet er op kan zetten..........op deze manier zou dan de helft van mijn foto´s er niet op kunnen. Nu moet i wat anders verzinnen, wie kan mij helpen ?\r\nHoe kan ik ze met Nero er op zetten kijken of dat werkt ? En wie heeft er andere tips en.....hoe kan dit ? ^o) :-( :-S :-$
Link naar reactie
Ik wil nu eerst graag weten hoe ik uberhaput mijn foto´s kan opslaan op cd. Dus gewoon een hele cd vol zetten zeg maar. Ik probeer dat dus met XP dus gewoon slepen en plakken maar dan pakt hij sommige foto´s niet. De foutmelding is dan :\r\n\r\n[i]Windows is een pobleem tegengekomen bij het kopieren van dit bestand. Wat wilt u dat windows doet ?[/i]\r\nDan zie je de gegevens van de foto (en de foto zelf)\r\nen dan staat er:\r\n[i]overslaan, annuleren etc [/i]\r\n\r\nHij doet dit op alle 2 de computers....en ook elke keer \r\n\r\nHet gaat niet om 1 foto maar om een groot aantal, en ook van meerdere schijfjes (uit fototoetsel)\r\nIk kan die schijfjes nu dus niet wissen want de foto´s krijg ik niet op cd. Met Easy cd had ik dat probleem niet maar ja toen had ik het probleem weer dat ik ze niet in de dvd kon bekijken en dat ze niet op een andere pc meer beschrijfbaar zijn.\r\n\r\nBranden met Nero begrijp ik nog steeds niet want ik zie wel allemaal leuke functies maar ik wil dus gewoon alle foto+ s eerst eens op schijf hebben staan
Link naar reactie
Je kunt ook beter eerst al je foto\'s van je kamera eerst op de HD zetten ,voordat je er iets anders mee gaat doen .\r\nMischien is dat wel het probleem ,omdat je ze rechtstreeks van je kamera (kaartje) wilt branden.\r\nEn zet daarna al je foto\'s in een keer op de cd.\r\nLater er nog wat bij zetten gaat ook erg vaak mis en je loopt dan de kans dat de eerder er op gezette foto\'s niet zonder problemen terug te vinden zijn.\r\n\r\nDus eerst alles naar de HD ,en als je er genoeg hebt ,alles als DATA naar een cd met Nero .
Link naar reactie
vind het wle een hele omslachtige manier eerlijk gezegd. Het ging nml altijd zo makkelijk, klik, klik, klik en KLAAR en nu moet ik alles dan dubbel doen zeg maar !\r\nEn hoe gata dat branden van een cd met data dan want ik kan dus alleen namen zien en geen voorbeelden dus weet dan nog niet wat ik er op zet. Er moet toch ene makkelijkere manier zijn ?
Link naar reactie
En omslachtig is het helemaal niet.\r\nHet is NORMAAL dat je je foto\'s van je kamera ,of geheugen kaartjes eerst op je pc zet ,en er dan pas verder iets mee gaat doen.\r\nAls je je kamera of geheugen kaartje op pc aansluit ,dan vraagt Window\'s immers zelf al of hij ze ergens naar toe moet kopieren. Kan dus echt niet moeilijk zijn !!!
Link naar reactie
Soms ga ik echt denken dat ik niet helemaal lekker ben.......nu heb ik dus foto\'s op pc gezet en toen op cd....dan gaat het inderdaad WEL goed dus deze omslagtige manier werkt wel. Dan doe ik de cd in de dvd en kan hem dan ook afkijken. Dan doe ik de cd in de laptop, zet er een paar foto\'s bij...dit lijkt te lukken....nee toch niet....hij kan ze er dan niet bij zetten ...dan wil ik de cd in de dvd doen maar nu kan die hem ook niet meer lezen. HELP ! (cry) :-$ :-S
Link naar reactie
Animal schreef al :\r\n[quote]\r\nEn zet daarna al je foto\'s in een keer op de cd. \r\nLater er nog wat bij zetten gaat ook erg vaak mis en je loopt dan de kans dat de eerder er op gezette foto\'s niet zonder problemen terug te vinden zijn. \r\n[/quote]\r\nWaarschijnlijk is de lead-in van de gemaakte cd doordat je er iets bij wilde zetten nu corrupt en dat daarom de DVD-speler em nu niet kan zien.\r\nMaar hou je aan de raad van Animal..., als je dan later dit alles goed onder de knie hebt begin dan pas aan een volgende proces..., bijv. om foto\'s erbij te zetten...dat moet je nl. al van te voren weten vóór je gaat branden.\r\nZonder lopen te hebben geleerd kan je ook niet rennen...., bij wijze van spreken..!\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
Ik begrijp er gewoon echt NIKS meer van (cry) \r\nOp de vaste pc laat hij zien dat er NIKS op de cd staat dan ga ik met de latop kijken dan gefet hij alles gewoon weer...ga ik in de dvd kijken dan geeft hij weer niks weer. Staat het er nu WEL of NIET op en hoe kan ik daar zeker van zijn want ik durf mijn schijfjes van de camera niet meer te wissen zoals jullie begrijpen ???? :-S :-S :-S
Link naar reactie
[quote=Rawit]Animal schreef al :\r\n[quote]\r\nEn zet daarna al je foto\'s in een keer op de cd. \r\nLater er nog wat bij zetten gaat ook erg vaak mis en je loopt dan de kans dat de eerder er op gezette foto\'s niet zonder problemen terug te vinden zijn. \r\n[/quote]\r\nWaarschijnlijk is de lead-in van de gemaakte cd doordat je er iets bij wilde zetten nu corrupt en dat daarom de DVD-speler em nu niet kan zien.\r\nMaar hou je aan de raad van Animal..., als je dan later dit alles goed onder de knie hebt begin dan pas aan een volgende proces..., bijv. om foto\'s erbij te zetten...dat moet je nl. al van te voren weten vóór je gaat branden.\r\nZonder lopen te hebben geleerd kan je ook niet rennen...., bij wijze van spreken..!\r\n\r\nGrtz[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...