Ga naar inhoud

Fotopresentatie toevoegen aan DVD


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo CID-ers,\r\n\r\nIk zit met het volgende: Ik heb van mijn trouwdag een videoreportage en een fotoreportage. De videoreportage is op DVD geleverd. Nu was mijn idee om deze samen te voegen op 1 DVD met een menustructuur. Ik gebruik magix film op CD & DVD. In eerste instantie lukte het met rippen van de DVD en deze samen met de fotoreportage op de nieuwe DVD te zetten. Alleen was de kwaliteit vreselijk slecht. Ik heb nu verschillende codecs geprobeerd voor het rippen, maar ik krijg bij allemaal artefacts. Is er een ripmethode om zonder kwaliteitsverlies te rippen van DVD, dus zonder compressie? (Mijn HD is groot genoeg) Of is er een methode waarbij ik niet hoef te rippen maar waarbij ik twee DVD\'s (ik heb al een DVD van de fotoreportage) kan samenvoegen tot 1 (met menu)?\r\n\r\nIk hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, ik heb het halve internet reeds afgezocht. Aan rippers geen gebrek, maar datgeen wat ik wil zie ik nergens...\r\n\r\nGroeten,\r\nEdje
Link naar reactie
je kan Ulead DVD movie factory proberen......kan je de VIDEO_TS map inladen als film en dan als je nog plek over hebt op de te maken dvd de fotoshow ook erbij toevoegen.\r\n\r\nJe kan dan een menu maken etc etc.\r\n\r\nIk doe dit zo altijd met mijn vakantie dvd\'s......Ook doe ik het op deze manier als ik een dvd heb gekregen die opgenomen is met een Stand alone brander en dan laat ik die in bij Ulead DVD movie factory en ma :mrgreen: ak er een menu bij of voeg nog dingen toe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...