Ga naar inhoud

raar internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hey laatste tijd doet mmijn internet weer raar\r\nde ene keer doet die het wel en daar weer niet.\r\nals ik via regedit kijk bij @home enz. zie ik dit:\r\n[Url]http://img40.imageshack.us/img40/6646/sdfjsdlagjsdlgj5pw.png[/URL]\r\n\r\nen mijn kabels zitten er goed in en er kan volgens mij ook storing ofzo zijn want dat heb ik ook al gecheckd op @home site\r\n\r\nEN WIE zijn die onderste drie op link??\r\n\r\nwf betekent dit :-S :-S :-S :-S \r\n\r\n\r\nkan iemand mij plz helpe\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Die onderste twee op de link zijn het systemaccount, dat is noodzakelijk. De voorlaatste met al die cijfertjes weet ik niet, vermoedelijk de remote ms hulp of iets?\r\nWaar jij mee zit is een rechten probleem binnen windows XP.\r\nAls je echt rechten wilt wijzigen zul je als Administrator ingelogt moeten zijn, dan kun je rechten aanpassen. Ik vraag me af waarom dat nodig zou zijn.\r\n\r\nAls het echt alleen maar om je internet gaat, dat kan ook aan @slome of iets anders liggen, bijv. een brakke netwerkkaart, @home zelf, een router die niet lekker is, bepaalde energiebesparings instellingen etc.\r\nValt moeilijk te zeggen zo.
Link naar reactie
Oh een router is een apparaat wat je tussen je modem en je computer(s) kunt zetten. Daarop kun je meerdere pc\'s aansluiten die dan allen gebruik kunnen maken van het internet. Verder zorgt het voor een stukje beveiliging.\r\nHeb je niet perse nodig, maar steeds meer mensen zie je zo\'n ding kopen omdat ze met meer pc\'s op internet willen en dan zijn ze reuze handig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...