Ga naar inhoud

na uitpakken img is de video_ts verdwenen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb van iemand een IMG bestand gekregen met daarin de bestanden om een DVD te branden \r\n( een video_ts map met vobs en ifo files)\r\n\r\nHet img bestand opende ik met Isobuster, waarna ik de video_ts map eruit sleepte naar een aangemaakte map in \'mijn documenten\'. Vervolgens duurde het even en op 100% bleken de bestanden niet in de doelmap te staan. Wel is mijn HD precies het aantal GB geslonken, dus mijn vraag is: Wat zie ik over het hoofd, en waar is die video_ts gebleven?\r\n\r\nkan iemand mij helpen ? :^)
Link naar reactie
Ja ben eruit -- :mrgreen: -- Hm misschien handig voor als iemand anders ooit zijn door isobuster uitgepakte video-ts dvd bstanden kwijtraakt: ze stonden in c:/documents and settings / mijn naam / Local Settings map verstopt. Geen idee hoe ze daar terecht kwamen maar ik vond er meer kwijtgeraakte shit - scheelt me zo even 10 mb, terwijl ze met een normale zoekopdracht niet werden gevonden. :cry: Ik weet het ik, ik ben dom ;-) maar helemaal zelf eruit, nu maar branden.... :P
Link naar reactie
[quote]Ik weet het ik, ik ben dom [/quote]\r\n\r\nGefeliciteerd, je weet in ieder geval wat je bent :mrgreen: :mrgreen: \r\n\r\nGelukkig heb je het zelf gevonden. Kijk ook altijd waar je iets aan het opslaan bent, anders kan je het niet meer vinden.\r\nJe kan ook de Video_TS direkt branden met Nero, hoeft deze niet op de harde schijf gezet te worden.
Link naar reactie
[quote]Gelukkig heb je het zelf gevonden. Kijk ook altijd waar je iets aan het opslaan bent, anders kan je het niet meer vinden. \r\nJe kan ook de Video_TS direkt branden met Nero, hoeft deze niet op de harde schijf gezet te worden. [/quote]\r\n\r\nVoor de duidelijkheid: Wanneer ik met Iso-buster de video_ts folder naar een willekeurige map SLEEP, dan komt de video_ts niet in die map terecht, maar wel in een Temp-directory. Kies ik echter extract \'video_ts\' waarna ik een map selecteer, lukt het wel. Vreemd maar waar... En om die image meteen te branden was geen optie, omdat ik eerst die video_ts wilde bewerken door er rotzooi uit te halen :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...