Ga naar inhoud

Omzetten Divx naar dvd


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :-) \r\n\r\nIk heb het volgende probleem;\r\n\r\nAls ik mijn DivX bestand converteer naar dvd met Winavi, dan krijg ik gewoon mijn INFO en VOB bestanden.\r\nDe film speeld op de pc prima af, geen problemen, maar............\r\nhet moment dat ik ze gebrand heb en op mijn dvdspeler / pc afspeel zit er een kleine hikup in die er net voor zorgt dat het beeld fractie\'s bevriest, met als resultaat dat het beeld niet vloeiend loopt.\r\n\r\nWaar ga ik nu de fout in met branden? :-S \r\n\r\nIk gebruik met branden Nero, Alcohol 120% en ImgTool Burn.\r\n\r\nGreetz banjer. (H) (H)
Link naar reactie
[quote=Animal]Met NeroVisionExpres 6 gaat dit prima ,converteren en metteen branden.\r\nOok Roxio Easy cd-dvd Creator 6 (of hoger) kan dit prima.\r\nHelemaal geen andere prg\'s nodig.[/quote]\r\n\r\nPakt hij dan ook gelijk de srt file mee. :-| \r\nIk heb wel de VOB files gebrand met Express met het zelfde resultaat zoals door mij beschreven. (cry)
Link naar reactie
Hoi banjer1409\r\n\r\nZelf ben ik geen voorstander van winavi, ondanks ik het zelf op mijn site heb staan. Mijn manier van converteren is eerst met virtualdub de ondetiteling in de film te zetten en daarna met Nero Vision Express. \r\n\r\nWat je tevens ff in de gaten moet houden is de snelheid waarmee je de film brand. Door een hoge brand selheid krijg je ook eerder fouten\r\n\r\nsterkte, webmaster van divxworld.nl
Link naar reactie
[quote=docter]Hoi banjer1409\r\n\r\nZelf ben ik geen voorstander van winavi, ondanks ik het zelf op mijn site heb staan. Mijn manier van converteren is eerst met virtualdub de ondetiteling in de film te zetten en daarna met Nero Vision Express. \r\n\r\nWat je tevens ff in de gaten moet houden is de snelheid waarmee je de film brand. Door een hoge brand selheid krijg je ook eerder fouten\r\n\r\nsterkte, webmaster van divxworld.nl[/quote]\r\n\r\nDat is tenminste eerlijk\r\n\r\nIk ga dat ook eens proberen
Link naar reactie
[quote=docter]Hoi banjer1409\r\n\r\nZelf ben ik geen voorstander van winavi, ondanks ik het zelf op mijn site heb staan. Mijn manier van converteren is eerst met virtualdub de ondetiteling in de film te zetten en daarna met Nero Vision Express. \r\n\r\nWat je tevens ff in de gaten moet houden is de snelheid waarmee je de film brand. Door een hoge brand selheid krijg je ook eerder fouten\r\n\r\nsterkte, webmaster van divxworld.nl[/quote]\r\n\r\nOp het moment dat ik deze reactie ging lezen zat ik ook te denken aan mijn brandsnelheid. :lol: :lol: \r\n\r\nDus ben het met je eens dat dit wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.\r\nWat ik al eerder vermelde, na converteren doet hij het prima op de pc, maar na het branden loopt hij ietwat schokkerig en lopen de ondertitels niet meer sychroon.
Link naar reactie
[quote=tarzan1990]kijk hier \r\n[url]http://www.mozartlaan.vze.com[/url] \r\n[url]http://www.ondertitels.info/help.php[/url] \r\n\r\nom van een avi een dvd te maken[/quote]\r\n\r\nDat is het probleem ook niet.\r\nHet probleem zit hem in het branden.\r\nNa het branden gaat hij pas kuren vertonen. :-) \r\n\r\nMaar in iedergeval bedankt voor je input. :mrgreen: :mrgreen: \r\n\r\nGreetz banjer. (H) (H)
Link naar reactie
firmware van je dvd brander updaten?\r\nje schijfje niet volproppen ,ik bedoel ik hou een 100mb vrije ruimte over\r\nbrandsnelheid verlagen,dat wist je al :mrgreen: \r\nharde schijf regelmatig defragmenteren (goed voor het branden)\r\nmerk van dvdschijfje \r\ngeen andere rotzooi doen tijdens het branden\r\nziezo enkele tips
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...