Ga naar inhoud

Draadloos internet valt weg


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nHet draadloosinternet heb ik op mijn lasptop geïnstalleerd, het probleem is echter dat het steeds wegvalt, en dat de snelheid vaak niet het maximale is. Dat wegvallen is bijzonder lastig als je wat uit aan het zoeken bent op internet. Waar ligt dit nou aan? Aan de router of aan de laptop? Hopelijk heeft iemand advies, want het begint erg lastig te worden.\r\nPS. Andere kanalen heb ik ook al geprobeerd.\r\n\r\nGroetjes Paul
Link naar reactie
Oh, nu begrijp ik wat je met \"af en toe\" bedoeld in dat andere topic, maar dan klopt het ook wat ik schreef dat je dan vrijwel zeker een ander probleem hebt.\r\nIn dit geval een draadloos probleem.\r\n\r\nIk had hetzelfde probleem maar is nu opgelost. Het is wellicht het verstandigst eerst te vertellen welk merk en type router je hebt en welke beveiligingen je hebt. Zoek anders ook even in de topics.\r\nZeer kort geleden heb ik bijv. nog bij iemand met een Linksys aangeraden de mac-filtering eens te activeren, bij mij hielp dat om een verbinding stabiel te krijgen.\r\nVerder is het belangrijk om te bekijken hoe hoog of laag je verbindingssignaal is, de sterkte van het signaal kan het al of niet verbinding kunnen maken, sterk beinvloeden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...