Ga naar inhoud

Windows media player 10 interne toepassingsfout


Aanbevolen berichten

Bij pogingen om geluidsbestanden af te spelen verschijnt bij het starten van media player 20 de melding: interne toepassingsfout.\r\nVervolgens zet ik het programma terug naar versie 9. Vervolgens werkt deze versie wel. Nu omzeil ik dit meestal door gebruik te maken van de Real player maar bij luisteren via internet naar de radio geeft dat weer problemen. Dan moet de Real player als standaard worden ingesteld. Het lijkt erop dat misschien beter helemaal afscheid kan nemen van windows media player?
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
[quote=compuhelp66]Bij pogingen om geluidsbestanden af te spelen verschijnt bij het starten van media player 20 de melding: interne toepassingsfout.\r\nVervolgens zet ik het programma terug naar versie 9. Vervolgens werkt deze versie wel. Nu omzeil ik dit meestal door gebruik te maken van de Real player maar bij luisteren via internet naar de radio geeft dat weer problemen. Dan moet de Real player als standaard worden ingesteld. Het lijkt erop dat misschien beter helemaal afscheid kan nemen van windows media player?[/quote]\r\nIk heb ook rondgezocht naar het mediaplayer probleem en kwam uit op een site van microsoft zelf: [url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bnl%3B831430#kb1[/url]\r\nVoer de simpele handelingen uit en mediaplayer, zoekfunctie, windows update en help en ondersteuning werken weer als vanouds. Bij mij werkt het systeemherstel nog niet, terwijl ze beweren dat dat ook weer moet werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...