Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb van een vriend een VCD gekregen met filmpjes erop. Nu wil ik ze graag op m\'n pc zetten, maar toen ik bij \"nero exxpres 6\" \'save tracks\' aanklikte kreeg ik video bestanden van .nrg\r\n\r\nKan ik deze bestanden converteren naar bijvoorbeeld .wmv of .avi? Of is er ook een andere mogelijkheid om de filmpjes van de CD te halen? Bij voorbaat al heel erg bedankt!
Link naar reactie
Je kunt gewoon de mpg-bestanden van de VCD naar je computer kopieren.\r\nGebruik Windows Verkenner om de CD te openen, en doorloop de mappen van de CD totdat je een aantal MPG-bestanden tegen komt. Deze kun je gewoon naar je harddisk kopieren en afspelen.\r\n\r\nde .nrg van Nero is een Image van de track van de CD. Het is geen video-bestand, maar een kopie van de 1-en en 0-en die op de CD gebrand staan. Nero kan die .nrg vervolgens gebruiken om er weer een CD van te branden.
Link naar reactie
[quote=Animal]Er staan geen mpg file\'s op een vcd.\r\nWel \"dat\" file\'s.,met een rare naam.\r\nKopieer de \"dat\" file naar je hd ,en verander \"dat\" in\"mpg\".[/quote]\r\nJa...da\'s waar ook... :-$ \r\nDie *.dat bestanden zijn in feite gewoon *.mpg bestanden. \r\n\r\nIk heb de klok weer eens horen loeien, maar vergeten de klepel op te slaan :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...