Ga naar inhoud

Probleem met Image maken met Ghost v9.0


Aanbevolen berichten

Bij het maken van een Image met Symantec Ghost v9.0 krijg ik de laatste twee weken een rare foutmelding bij het maken van een image van mijn C (system)drive. Tot voor kort ging alles probleemloos maar nu helaas niet meer.\r\nHieronder de mededeling die ik krijg vanuit Ghost zelf.\r\n\r\nBeschrijving: Er is een fout opgetreden bij het maken van een backup van station C:\\. Fout E7C3000F: Apparaat \\\\.\\PQV2iSnapShot0 kan 4.096 sectoren die beginnen bij LBA 4.998.200 niet lezen. Fout 00000017: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)\r\nDetails: 0xE7C3000F\r\n\r\nWat kan ik hiermee doen ? Weet iemand een oplossing hiervoor ?\r\nVast bedankt. :-(
Link naar reactie
  • 6 jaren later...
Voer een schijfcontrole uit op station C: en probeer het daarna opnieuw.\nKennelijk is je C: schijf het aan het opgeven.\n\nSchijfcontrole: Open \"Deze Computer\"met dubbelklik links.\nKlik met rechts op de C: schijf en kies \"Eigenschappen\"\nKies het tabblad \"Extra\" en kies \"Controleren\" \nVink het 2e vinkje ook aan en laat de pc opnieuw opstarten als daarom gevraagd wordt.\nSchijfcontrole kan een uur of langer duren.\n\nMaak anders eerst met kopiëren en plakken een back-up op een extern media van je belangrijke data.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...